Verdrietig berichtje uit NY - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu Verdrietig berichtje uit NY - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

Verdrietig berichtje uit NY

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Shirley

14 Augustus 2007 | Verenigde Staten, New York

Hallo allemaal,

Het laatste bericht kwam uit New York. Iedereen reageert al enthousiast op de foto's.
Maar....de foto's die zijn er niet meer. We weten niet wat er gebeurd is, maar de foto's zijn van mijn fototoestel. Geen idee.
Ik had wel een verdrietig dagje, want we hadden echt leuke foto's van New York en nu niet meer.

Mijn zus is pas in New York geweest en we hopen van haar wat foto's te mogen pikken, niet zo leuk, maar dan hebben we in ieder geval nog een aandenken.

We zijn weinig in de gelegenheid om te internetten, dus vandaar dat jullie niet vaak een berichtje ontvangen.

We zitten in Memphis bij Martijn. Morgen zullen we nog een berichtje plaatsen, maar dan met goede berichten.
Want in Washington en in de great smokey mountains was het erg leuk.

groetjes Frank en Shirley (zonder foto's)

• 15 Augustus 2007 - 08:17

Hanni:

Ik vind het rot voor jullie, maar laat je vakantie er niet door verpesten.
    Doe de groetjes aan martijn en nog veel plezier
    Hanni

• 15 Augustus 2007 - 08:53

Klaas:

Oplossing: Je gaat nog een keer terug naar New York om foto's te nemen.

• 15 Augustus 2007 - 09:53

Tante Iekele:

leuk deze site, heb het adres van je vader gekregen. ik heb ook nog foto,s van New York hoor! jullie zij wel weer een waanzinnige reis aan het maken.Heb je al gehoord dat ik weer oma ben geworden? sandra is 11 augustus bevallen van een dochter,Gwen.Ik wens jullie veel plezier en tot horens.
    groetjes Jos en Ineke

• 15 Augustus 2007 - 11:09

Bub:

Nou ja.... wat balen!
    Dat is nou echt weer wat voor jullie hoor, altijd pech. :-(
    Gelukkig hebben jullie de foto's van je zus inderdaad.
    Hopen dat het met de volgende foto's beter gaat!

Have fun en de groetjes van Shir's collega's. :-)

• 15 Augustus 2007 - 17:55

Henk:

Ja wat moet je hier nou op zeggen. Doe in ieder geval de groeten aan Martijn. Laat hem aub niet beginnen over de gestaakte tennispot van Paul Haarhuis.

Helaas kunnen jullie a.s. donderdag geen getuige zijn van het feit dat Joyce achter het squashballetje aanloopt.

Groetjes en viel spass

• 16 Augustus 2007 - 12:05

Martijn:

Persoonlijk vond ik het meer de gestaakte tennispot van Verkerk...

Groet

• 17 Augustus 2007 - 08:38

Jeebee:

Pfff balen van die foto's zeg.. Probeer het te vergeten en geniet lekker verder. Doe Martijn de groetjes. Ga snel jullie volgende berichten lezen

PS: Dat Henk tijd had om een berichtje te typen! Het gerucht gaat dat ie 24 uur per dag squashclinics aan het volgen is..