Washington DC in 1,5 dag. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu Washington DC in 1,5 dag. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

Washington DC in 1,5 dag.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Shirley

16 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Na een aantal dagen New York werd het tijd om de auto te gaan ophalen. Oh oh met de auto Manhattan uitrijden, hoe zou dat gaan.
Helaas kunnen we geen stoere verhalen vertellen, Hertz zat zo gunstig gelegen dat we zo Manhattan afreden.
Na een uur of 4 waren we in Washington DC. Hier ontmoetten we Martijn!! Joeppi, dat was leuk.
Washington was wel even wennen, zeker als je uit New York komt. Het is niet zo’ n mooie/ spectaculaire stad. Het was echt onwijs heet, zo’n 40 graden.
Dus wat is er niet mooier dan met 40 graden een flinke wandeling gaan maken. We hebben die eerste halve dag al veel dingen gezien, Capitol, memorials, the mall en natuurlijk het witte huis! We waren s’ avonds wel moe, maar ja de Ierse pub was in ons hotel, dus.....
De belangrijke dingen waren wel mooi en apart om te zien. Statig allemaal.
Dag erna hebben we de cemetery bezocht, nog wat memorials en de stad. Eh de stad...ik weet niet wat dat inhoud, we vonden het niet bijzonder. S’ avonds maar weer naar de Ierse pub geweest.
Washington was leuk, maar 1,5 dag was genoeg. Met Martijn was het erg gezellig, dat beloofde veel voor Memphis.

Zoals jullie waarschijnlijk al begrepen hebben, hebben we weinig tijd en gelegenheid (fijn hoor dat moderne computerland, fucking nergens internetcafes) om te internetten.

Groetjes Frank en Shirley