Nog heel even... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu Nog heel even... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

Nog heel even...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Shirley

24 Juli 2007 | Nederland, Rotterdam

Hallo allemaal. Wij dachten, goh we zijn nog niet op vakantie geweest, laten we eens wat boeken. In de maand augustus gaan we de USA onveilig maken. Op deze site kunnen jullie vanaf 2 augustus (als ons IQ hoog genoeg is om wat op deze site te plaatsen, want dit stukje heeft Joyce geplaatst) onze bevindingen lezen. En aangezien wij Joyce 2 weken lang aan haar kop hebben gezeurd over foto's vanuit Cuba, komen er ook heeeeeeel veel foto's op deze site te staan. (Ja ook als de internetverbinding het tempo van slakkie de slak heeft!) We hopen dat jullie veel plezier van deze site zullen hebben, wij hopen dat we deze vakantie eens niet worden overvallen.

Groetjes
Shirley en Frank
(en Joyce natuurlijk ;-))

• 24 Juli 2007 - 19:30

Joyce:

Wat een leuk stukje!!!! Wie heeft dat geschreven!??!!

• 26 Juli 2007 - 18:58

Bonnie:

Ik verwacht elke dag heeeeeel veeeeeeeel berichten en zeker veel foto's.

Jullie gaan het stoer krijgen en ik ben benieuwd of jullie veel mogelijkheden hebben om verhalen te typen en erop te zetten.

Ik had toen trouwens foto-ruimte bijgekocht.Kweet niet meer wat het kostte (was het 20 euro voor een jaar?!!?!?!?) maar dan konden wij 10 foto's per dag erop zetten. Anders kun je maar 8 foto's in totaal ofzo erop zetten. Moet je maar even kijken. Je moet het met de creditkaart bestellen, dus je kan het altijd nog in USA doen.

Alvast een fijne vakantie, maar we zien elkaar nog wel in die tussentijd.

groeten Bonnie&Bas

• 29 Juli 2007 - 09:59

Klaas En Hannie:

Alvast een prettige vakantie gewenst vanaf de Posbank

• 30 Juli 2007 - 16:22

Der Meister:

Ik verbied het jullie om ook maar 1 stukje danwel foto op deze site te zetten tijdens jullie vakantie. De Romeinse centurii hebben niet voor niets eeuwen terug na een succevolle hutje-op-de-hei sessie het woord "vacare" bestempeld, wat "vrij zijn van" betekent. Oftewel, geniet ze, relax en ga vooral niet teveel internetcafes opzoeken om pc-uren te maken (laat dat maar aan ons arme zwoegers over!).

Overigens is het waarzijnjullienu.nl. Maar de avonturen van Marieken en Dirk interesseren mij dan toch ook weer niet echt....

Grüße und ein Prosit!
    Uko
    PS: Yankees - Kansas wordt natuurlijk 11-3, da's logies.

• 30 Juli 2007 - 20:50

Bonnie:

Hey Klaas en Hanni:je kunt ook in het dorp pinnen hoor

:D :D :D

• 31 Juli 2007 - 12:44

Ronald & Andy:

allereerst beterschap... En een fantastische tijd toegewenst!!

• 31 Juli 2007 - 12:44

Ronald & Andy:

allereerst beterschap... En een fantastische tijd toegewenst!!

• 31 Juli 2007 - 20:17

Henk:

Ik wordt steeds moderner. Net nog even via hyves gefleurt. Jaja ook de moderne tijd gaat niet aan mij voorbij.

Veel plezier in de States. Ik beloof dat ik me op de Dennis Neville trubune zal gedragen.

Groetjes van een fleurtende Capellenaar

• 01 Augustus 2007 - 15:33

Simone:

Ik dacht.. laat ik eens orgineel zijn en alvast een berichtje erop zetten voor jullie vertrokken zijn.. zo orgineel is dat dus niet... Als die berichtjes plaatsen in dit tempo doorgaan, zitten jullie deze vakantie alleen maar achter de computer om te lezen.. en foto's te sturen natuurlijk! let op dat je straks niet alleen foto's van internetcafe's hebt. Ook een van Maccie natuurlijk, doe 'm de groeten! Het schijnt dat je trouwens behalve Mac Donalds nog ergens in New York een standbeeld hebt... een of ander vrijheidsbeeld of zo, mischien ook leuk om naast te gaan staan (op schoot zitten gaat zo lastig). Niet te veel hamburgers he?! Ga je weer een dagboekje qua eten bijhouden?
    Hele goeie reis!! Shir, sterkte met je oren, ze hebben de daling vaker overleefd dus dat zal nu ook goed komen.

We kijken al uit naar jullie berichten!

groeten, Simone en natuurlijk ook van Wilco

• 02 Augustus 2007 - 20:40

Miranda:

Hee vakantiegangers wat leuk deze site ga jullie zeker volgen, wist niet dat jullie nu op vakantie zouden gaan anders had ik je zeker nog gebeld. Nou heeeeel veel plezier en vooral uitkijken.
    Dikke kus van mij, Lars en de kids.

• 03 Augustus 2007 - 07:13

Klaas:

Ik zit hier met twee kleinkatten. Die vreselijke herrie maken.

• 03 Augustus 2007 - 10:56

Dennis:

Alweer wat beter ???
    Veel plezier inde States !!!

• 03 Augustus 2007 - 12:07

Angela:

Fijne vakantie, Shir en Frank.
    Ik kijk uit naar jullie verhalen en foto's! :-)

• 04 Augustus 2007 - 05:19

Bonnie&Bas:

Hey zus & zwager

En maar kijken en maar kijken en maar kijken, maar nog geen eerste berichten te bespeuren. Zoals te verwachten,want in New York heb je haast geen vakantie, hahahahahaha. Hoe vinden jullie New York? Fuckin druk he :D

Jullie hadden wel erg veel geluk in dat vliegtuig! Echt relax! Wij hebben dat ook weleens zien gebeuren dus daarom smste ik nog dat je het moest gaan proberen :D

Over 5 minuten vertrekken wij ook, vakantie!!!!!!!! Mochten wij een internetcafe tegenkomen, gaan we zeker even kijken en wat achterlaten voor jullie!

Veel plezier nog!

Groeten van Bonnie&Bas

• 04 Augustus 2007 - 19:13

Joyce:

Hmmm.. Normaal gesproken zeggen we: gelukkig hebben we de foto's nog, maar er is nog geen plaatje of letter tekst te bespeuren..