Bryce canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu Bryce canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

Bryce canyon

Blijf op de hoogte en volg Shirley

11 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Woensdag 10 oktober:

Bryce canyon...wat mooi!!
Vanochtend zijn we met de camper naar twee uitkijkpunten geweest en dat vonden we al supermooi. Bij het derde uitkijkpunt zijn we een wandeling gaan maken de canyon in.
Dat was echt fantastisch, hele mooie tocht. Onderweg hebben we geluncht. Gwen heeft zelf ook weer een stuk gelopen. Aan het eind van de wandeling is ze toch in de ruggedrager in slaap gevallen.
Naar beneden afdalen was heel tof, tussen de rotsen en kloven door. De klim terug naar boven was...minder, althans voor mijn bovenbenen dan.
Ons fototoestel heeft overuren gemaakt. Ohhh we hebben alweer veel foto's. In Salt Lake city een geheugenkaartje erbij gekocht.
Gwen is ook weer door 200 Chinezen alias Japanners op de foto gezet. Ze nu zelfs vragen of ze wil poseren en iets meer naar rechts wil staan omdat de zon dan beter uitkomt. Nou...dat gaat ons een beetje te ver, dus dat doen we niet. Jullie zouden het moeten zien, mensen die aankomen rennen om haar op de foto te zetten. Ik zie voor Gwen een mooi carrière tegemoet in Azië.

Vanmiddag rond half drie terug op de camping. Shirley is aan het wassen geslagen. Heeft tevens alvast hout gekocht voor het kampvuurtje.
Papa is met Gwen zwemmen.

Ja de planning....wordt iets aangepast.
Er zijn in Las Vegas gemiddeld drie regendagen in oktober. Laat dat nou net morgen en overmorgen zijn. Ook de temperaturen dalen dan behoorlijk. Niet zo leuk, want wij zouden morgen naar Vegas vertrekken om daar ook lekker te gaan zwemmen en chillen.
Dus hebben wij het plan een beetje aangepast, morgen gaan we naar zion national park, daar is het nog warm en gaat het in de middag regenen. En dan gebruiken we vrijdag (het slechtste weer in de regio) om verder naar Vegas te rijden.
Ook qua rijden niet erg, dan hebben we morgen twee uur rijden en vrijdag drie uur. Misschien ook wel lekker.

Nou de groeten, ik ga de was in de droger stoppen en zo eten maken. Ppfffff wij hebben het heel zwaar hier!

  • 11 Oktober 2012 - 07:19

    Simone:

    Jaja ik zei toch dat het een mooie wandeling was!
    Ik zie het al voor me al die chinezen rond Gwen. Vond ze het wel leuk? je kan er geld voor gaan vragen...
    Jammer van het weer maar een volle dag in Las Vegas vonden wij ook wel voldoende. Hopelijk jullie ook..
    Nog een tip voor las vegas; wij hebben bij de super WalMart (vlak bij Apollo campers, niet echt bij de camping) een visnetjes met allemaaal kleine visjes gekocht voor een paar dollar. en dat is een succes; Jasper speelt er nog dagelijks mee. Dus als je in de buurt bent... Gwen zal het vast ook leuk vinden.
    Veel plezier in Zion en Vegas. Bij Oasis Inn is wifi.... dus kijk weer uit naar jullie volgende bericht...

  • 11 Oktober 2012 - 09:31

    Hanni:

    Goedemorgen lieffies,
    Ik lees dat jullie het heel zwaar hebben, maar gelukkig heb je nog twee weken vakantie hihihihi
    Het klinkt allemaal weer erg leuk wat ik lees. Je moet inderdaad geld vragen voor al die fotosessies van Gwen
    dan kan je nog een paar weken blijven(doe maar niet hoor) dit was een grapje.
    Ik kijk weer uit naar jullie volgende berichtje
    groetjes omaaaaaaaa

  • 11 Oktober 2012 - 09:31

    Hanni:

    Goedemorgen lieffies,
    Ik lees dat jullie het heel zwaar hebben, maar gelukkig heb je nog twee weken vakantie hihihihi
    Het klinkt allemaal weer erg leuk wat ik lees. Je moet inderdaad geld vragen voor al die fotosessies van Gwen
    dan kan je nog een paar weken blijven(doe maar niet hoor) dit was een grapje.
    Ik kijk weer uit naar jullie volgende berichtje
    groetjes omaaaaaaaa

  • 11 Oktober 2012 - 09:31

    Hanni:

    Goedemorgen lieffies,
    Ik lees dat jullie het heel zwaar hebben, maar gelukkig heb je nog twee weken vakantie hihihihi
    Het klinkt allemaal weer erg leuk wat ik lees. Je moet inderdaad geld vragen voor al die fotosessies van Gwen
    dan kan je nog een paar weken blijven(doe maar niet hoor) dit was een grapje.
    Ik kijk weer uit naar jullie volgende berichtje
    groetjes omaaaaaaaa

  • 11 Oktober 2012 - 09:31

    Hanni:

    Goedemorgen lieffies,
    Ik lees dat jullie het heel zwaar hebben, maar gelukkig heb je nog twee weken vakantie hihihihi
    Het klinkt allemaal weer erg leuk wat ik lees. Je moet inderdaad geld vragen voor al die fotosessies van Gwen
    dan kan je nog een paar weken blijven(doe maar niet hoor) dit was een grapje.
    Ik kijk weer uit naar jullie volgende berichtje
    groetjes omaaaaaaaa

  • 11 Oktober 2012 - 09:31

    Hanni:

    Goedemorgen lieffies,
    Ik lees dat jullie het heel zwaar hebben, maar gelukkig heb je nog twee weken vakantie hihihihi
    Het klinkt allemaal weer erg leuk wat ik lees. Je moet inderdaad geld vragen voor al die fotosessies van Gwen
    dan kan je nog een paar weken blijven(doe maar niet hoor) dit was een grapje.
    Ik kijk weer uit naar jullie volgende berichtje
    groetjes omaaaaaaaa

  • 11 Oktober 2012 - 09:31

    Hanni:

    Goedemorgen lieffies,
    Ik lees dat jullie het heel zwaar hebben, maar gelukkig heb je nog twee weken vakantie hihihihi
    Het klinkt allemaal weer erg leuk wat ik lees. Je moet inderdaad geld vragen voor al die fotosessies van Gwen
    dan kan je nog een paar weken blijven(doe maar niet hoor) dit was een grapje.
    Ik kijk weer uit naar jullie volgende berichtje
    groetjes omaaaaaaaa

  • 11 Oktober 2012 - 09:33

    Hanni:

    Ik heb een paar keer op reactie plaatsen gedrukt, omdat hij het niet deed
    vandaar al die berichtjes

  • 11 Oktober 2012 - 09:56

    Gerard En Ludi:

    Hallo vakantiegangers.

    Fijn dat het allemaal zo goed gaat en dat jullie er zo van genieten . jullie maken een hoop mee. Voor ons fijn dat we alles van dag tot dag kunnen volgen. Of jullie op de veluwe zitten! Hier is verder alles ok.
    Hartelijke groeten
    Ludi en Gerard:

  • 11 Oktober 2012 - 10:55

    Klaas:

    De reis gaat nog goed.Iedere ochtend lees ik wat jullie die dag gaan doen. Soms is er een correctie door het weer of een onderschatte afstand.
    Dan ga ik mijn verbazing proberen te delen met jullie. Hier komt die: Strootman aanvoerder tegen Andorra
    Groetjes Klaas

  • 11 Oktober 2012 - 19:23

    Anja En Grote Neef Jesse:

    Elke avond lees ik even jullie nieuwe verhaal. Jesse heeft inmiddels de e-mails gelezen van grote oom. Hij blijft jullie een beetje zien als Bassie en Adriaan met: Een reis vol avontuur. :-) Het zwemmen ging gisteren voor de 3e keer ook weer goed. Hij durft al iets vaker zijn hoofd onder water te doen. Het zou nog wel even duren, maar als hij mag afzemmen dan zijn julli al ang weer terug. Ondanks dat ik nooit boodschapen doe bij de AH. Toch met mijn werk al weer wat plaatjes gehad, en met boodschapjes doen voor me werk heel wat plaatjes gehad. Hoppelijke morgen weer: als er weer twee dames voor me staan bij de kassa, en het allebei is: nee die spaar ik niet. Dan toch al weer 20 kaartjes. Maar goed geniet van jullie vakantie. En oh ja hier wordt het dit weekend ook veel regen weer. Dus of je daar zit of hier je mist niks. Alleen het einde van Piet Paulesma met: oant moarn. ;-) Groetjes van zusje en grote neef Jesse.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Shirley

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 58189

Voorgaande reizen:

13 Juli 2022 - 11 Augustus 2022

West-Amerika

29 Juli 2018 - 21 Augustus 2018

Maleisië

07 Juli 2017 - 04 Augustus 2017

West Canada

23 April 2015 - 19 Mei 2015

Californie en Arizona

08 Juni 2013 - 30 Juni 2013

Noordwest Amerika

25 September 2012 - 25 Oktober 2012

Rocky Mountains

07 Augustus 2009 - 06 September 2009

Vs en Canada

10 Maart 2008 - 14 April 2008

Australie

02 Augustus 2007 - 28 Augustus 2007

VS 2007

Landen bezocht: