Chinezen met Gwen - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu Chinezen met Gwen - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

Chinezen met Gwen

Blijf op de hoogte en volg Shirley

10 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Dinsdag 9 oktober:

Hallo allemaal,

Hier een berichtje vanuit camping ruby's inn, 1 mile verwijdert van Bryce Canyon.

Deze morgen zijn we gestart in Salt Lake City. Het was echt lekker weer,rond de 25graden.
Alle verhalen kloppen, Salt Lake City is niet veel. We hebben het wel leuk gehad.
We begonnen op tempel square, waar de bekende mormonentempel, lees kerk, staat. Wel een mooi ding, maarde rest vonden we niet erg bijzonder.
Wat erg leuk was, op tempel square stond een groot groep Chinezen. Haha, nou dat is inderdaad leuk shirley...nee het verhaal is nog niet afgelopen. Zij kregen van een gids uitleg, in het Chinees. Gwen ging daar erg geïnteresseerd bij staan luisteren. De aandacht verplaatste zich van de gids naar Gwen. Op den duur wilde ze allemaal met haar op de foto. Mensen gingen ook met haar praten. Het was hilarisch.
We hebben het heel erg vaak hier, dat we opmerkingen krijgen over Gwen, dat ze zo lief en leuk is. Vooral over haar rode haar worden veel positieve opmerkingen gemaakt.
Even voor Hanni...haar haar is niet gegroeid, het is alleen zo statisch, dat alle krullen weg zijn. Bij mij trouwens ook.

Nadat we de Chinezen gedag hebben gezegd, zijn we het hoogste gebouw van SLC opgegaan.
Vervolgens zijn we gaan lunchen in de winkelstraat. Zitten we te eten, praat een Amerikaan ineens nederlands tegen ons. Kort samengevat is hij opgegroeid op de dorpsweg ( 1 straat achter waar shirley gewoond heeft). Dus dat was wel even grappig.

Om half drie richting bryce canyon gereden. De route was deze keer niet zo spannend. Het rit was wel lang, om 7 uur waren we op de camping. Frank had binnen 10 min een avondmaal op tafel. Hihi niet zijn allerbeste culinaire hoogstandje...Chili com Carine uit blik, meerijdt uit demagnetron. Hihi en ja het smaakte nog best goed.

Morgen naar de canyon, we gaan op aanraden van Simone een langere wandeling maken dan gepland. Dus Simone....beter is het mooi!

Tot morgen!