Modern Amerika - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu Modern Amerika - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

Modern Amerika

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Shirley

20 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Sorry mensen,

Wederom geen foto's. Het is niet mogelijk op deze enige computer in de stad.
Ze hebben geen uitgang om het kabeltje in te stoppen. Bang voor virussen zegt die mevrouw.

Nou even wat persoonlijke berichtjes dan maar:

Klaas en Hanni; Bedankt voor het verzorgen van de katten. Vinden we heel fijn. Enne klazina, zoveel blues en rockbandjes hier niet normaal. En mammaaaa, ik ben zielig. Ik ben een kreeftje.

Rosties: Hey alles goed in Woerden? Is het goed weer om naar de camping te gaan? Alles goed met Jesse? Is hij al weer helemaal beter?

Bon&Bas: Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad!

Joyce: En lekker aan het joggen? oh nee morgen mag je natuurlijk pas aantreden. Nou veel sterkte. Ik denk aan je als ik in de airboat zit.

Simone en Wilco: Ik hoop dat jullie een mooie en leuke vakantie hebben gehad.

Henkie: Volgende keer maar weer naar Feyenoord denk ik zo (eh dit stukje heeft Shirley getypt).

Robski: Alles goed? Ik moet echt heel hard lachen om jouw reacties.

Martijn: Jij ook bedankt voor de leuke dagen.

BUBJE...leuk dat ik steeds wat van je hoor. Heb jij ook een leuke vakantie gehad?

Uko, Uko, Uko, waar ben je toch??
Hihihi, ben je trots op ons? Valt mee he hoe vaak we op internet zitten.

Groetjes van ons aan iedereen!!

• 21 Augustus 2007 - 19:07

Simone:

Hallo,

Leuk om jullie mails te lezen!!! Nog steeds niet overvallen?! Het is ons gelukt om heelhuids uit brazilie te komen! Echt superleuke vakantie gehad (tuurlijk wel regen wat er anders niet zo is, maar minstens zoveel zon, leuke bungalow, gezellig dorpje,vriendelijke brazelianen,relaxed veel gedaan/gezien, voor ons gevoel langer dan week weg geweest) en dat zonder computer. Na jullie minder leuke "geen foto" mail heb ik jullie gelijk een sms-je gestuurd dat je op de bewuste sd kaart verder geen foto's moet nemen. Hopelijk hebben jullie de sms gekregen en valt er nog iets terug te vinden. Deze sms wel gekregen? Ik vraag me af of jullie een eerdere sms wel gekregen hebben. Mocht het niet zo zijn: Martijn, dan op deze wijze (nog een keer?) de groetjes.

groetjes, Simone

PS die foto's van de ratelslangen zijn zeker niet per ongeluk weg?! Verder kijken we uit naar foto's van beren en kreeften.

• 21 Augustus 2007 - 20:02

Arie En Paula:

Hoi vakantiegangers! Leuk om al jullie verhalen te lezen. Ben ook zeer benieuwd naar jullie foto's. Zelf nog nooit in Amerika geweest dus des te leuker om jullie belevenissen te volgen. Wellicht gaan wij volgend jaar dan ook:-)
    Wensen jullie nog een te gekke tijd. Geniet met volle teugen!
    En Shirley....volgens Arie helpt karnemelk ook voor een verbrande huid!:-)
    groetjes, Arie en Paula

• 21 Augustus 2007 - 20:43

Ludi En Gerard:

Hallo Shirley en Frank,
    Hier is alles ok. Jesse is weer opgeknapt. Hij begint wat meer te praten.
    Favoriete woorden Tein (trein) en Halo !
    We zijn wel een weekje naar de camping geweest. best aardig weer.
    Het is fijn te lezen dat jullie je uitstekend vermaken. Tot kijk.
    Groeten Ludi en Gerard

• 22 Augustus 2007 - 08:52

Joyce:

Jawel, de eerste training zit erop EN IK LEEF NOG!!! Shir, weet jij hoe je in het Kameroenees zegt: Ik zit niet op atletiek, maar op handbal??? In het Nederlands begrijpt Leo me niet.. ;-)
    Oja en voor de verandering.. Hier regent het!

• 22 Augustus 2007 - 14:50

Bubje:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Tuurlijk lees ik je avontuurtjes. Alleen jammer van je pikkatures. :-(
    Ja, ik heb een leuke vakantie gehad. Alleen altijd weer een beetje jammer om te gaan werken. ;-)

Heel veel plezier nog en neem een schelpje mee van Sanibel Island voor me. Ik wil ook weer! :-)