Dag 15 - Suppen en Kajakken op lake Tahoe - Reisverslag uit Tahoe City, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu Dag 15 - Suppen en Kajakken op lake Tahoe - Reisverslag uit Tahoe City, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

Dag 15 - Suppen en Kajakken op lake Tahoe

Blijf op de hoogte en volg Shirley

27 Juli 2022 | Verenigde Staten, Tahoe City

Vanochtend hadden we geen haast, dit werd onze relaxdag. Op ons gemakkie ontbeten en overleg gepleegd, gaan we naar het schaduw kiezelstrand bij ons aan de overkant waar geen zwemgedeelte was en je tussen de boten moet zwemmen of rijden we naar een mooi echt lake tahoe strand maar dan moeten we wel camper weer rijklaar maken en 14 min rijden. Unaniem werd voor de tweede optie gekozen. Nou dat bleek een zeer goede keus geweest te zijn. Wat een mooi zandstrandje met bomen en rotsen ernaast. Het uitzicht naar de overkant was ook mooi en helder. Het mooie was toen wij het strand opkwamen was er nog een plekje over bij een boom met veel schaduw, ik zeg prima plekje. Het water was weer frisjes maar die kinderen zwommen best lang voor de lunch. Ook werd er gevollybald in het water. Toen werd het tijd voor de gebakken eieren met bacon. Frank en Owen zochten een mooie picknicktafel uit en Gwen en ik zorgden voor de lunch. Dat is wel leuk met de camper, je kan zo een gebakken eitje maken.

Na de lunch besloten we om een supboard en een twee persoons kajak te huren. Frankiepedia: sub staat voor stand up paddling. Oftewel op zo'n surfboard staand peddelen. Jeetje dat vond ik nog knap lastig. Zeker met zijn tweeën. Je moet je evenwicht proberen te bewaren. Ik besloot er een sit down paddling van te maken. We wisselden steeds af tussen Owen en Gwen. Met Owen lukte me het om soms te staan. Haha 1 keer vond hij het grappig om er plotseling af te spring, nou daar ging mama hoor. Met zo'n supboard ga je een stuk langzamer dan met de kajak. Frank was die baai al een aantal keer rondgekajakt. De kinderen sprongen ook steeds van de kajak. Kortom het was superleuk. Aan het einde ging ik naar de kant om nog een foto te maken, dus gwen ging even alleen suppen. Ze pakt dat board en supt zo weg. Ehhh Gwen. Ik had spijt dat ik haar niet langer alleen had laten suppen, helemaal niet aan gedacht. Was zo'n verhaal dat je onder de 13 niet alleen mocht. Maar Frank was natuurlijk in het water en dat was ook goed. Niet aan gedacht.

Na deze activiteiten zijn we nog even gaan zwemmen (ik tot mijn middel...zeg maar pootje baden). Spelletje op het strand, avondzon en terug naar de camping. Uiteraard moesten we even bij de host stoppen voor nieuw kampvuurhout en ik kan u vertellen dat dat alweer bijna op is. Naast het gesprokkelde hout van de kinderen. Die liggen inmiddels op bed, want na de camping maaltijd, kampvuur en twee potjes qwixx waren ze zo moe en wilden ze zelf naar bed. Morgen verlaten we lake tahoe en gaan we het wat meer vulkanisch opzoeken.

• 28 Juli 2022 - 19:33

Mariëtte :

Hey familie! Wat een heerlijke reis maken jullie. Fijn dat jullie nu eindelijk in Amerika. Geniet ervan!!