Met Gwen het meer rond - Reisverslag uit Custer, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu Met Gwen het meer rond - Reisverslag uit Custer, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

Met Gwen het meer rond

Blijf op de hoogte en volg Shirley

03 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Custer

Dinsdag 2 oktober:

Vandaag zijn we nog een keer terug geweest naar de bizons. Ze werden door cowboys onderzocht. Ze werden in kleine hokjes gedreven en dat vonden ze niet leuk. Gwen en mama vonden het ook niet zo leuk en zijn weer snel naar de camper gegaan. Onderweg nog wel wat wildlife gezien.

Het is inderdaad een warme dag hier, dus zijn we smiddags naar een meer, sylvan Lake, geweest. Zag er mooi uit. Allemaal rotsen in het water. We hebben aan het water geluncht en gerelaxt.

Na het rondje om het meer, zijn we om vier uur alvast richting de volgende bestemming gegaan. Ongelofelijk waar je doorheen rijdt. Eindeloze prairies, met om de 100 km een dorpje. Vandaag toch nog 2,5 uur meegepikt. We zitten nu in Gillette, nou dan moet je een goede atlas bezitten om dat te kunnen vinden. Camping crazy women is niet zo bijzonder,hihi zeg maar gewoon shabby,maar dat maakt niet uit,we slapen er alleen maar.

Morgen is ons doel om cody te halen. Dat wordt weer een lange rijdag. Ben benieuwd hoe het weer zich ontwikkeld. We zouden vanaf cody yellowstone inrijden, maar als het superslecht weer is,willen ze die weg nog al eens afsluiten. Zou wel apart zijn, vandaag in korte broek, morgen met sjaal.

Vanuit yellowstone zullen wij geen berichtjes kunnen plaatsen, vermoed ik zo. Misschien morgen nog.

Groetjes vanuit Gillette, THE best that men can get....

• 03 Oktober 2012 - 09:57

Gerard En Ludi:

Hallo Frank Shirley en Gwen,

Ik had me wel iets anders voorgesteld van een bizonjacht ! Nu van de hitte naar de kou.
    Zal ff wennen worden. Sneeuw levert vast mooie plaatjes op.
    Hartelijke groeten

• 03 Oktober 2012 - 11:32

Gerrit :

De campingnaam Crazy Women spreekt me enorm aan. Niet gek dat je je daarvoor eerst in Gillette moet scheren.

Veel plezier en de groeten aan de Bizons en renkoekoes.

• 04 Oktober 2012 - 15:03

Simone:

Vergeten jullie de mexicaan in Coby niet? Lekker appeltoetje...