Terug in de beboomde wereld - Reisverslag uit Estes Park, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu Terug in de beboomde wereld - Reisverslag uit Estes Park, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

Terug in de beboomde wereld

Blijf op de hoogte en volg Shirley

29 September 2012 | Verenigde Staten, Estes Park

Vrijdag 28 september:

Hallo allemaal,
Vandaag in de rocky mountains geweest. We vonden het heel erg mooi!

Nog voordat we het park in reden,zagen we al herten met grote geweien. Ja ja mensen wij zitten in het paar seizoen en dat schijnt bijzonder te zijn. Die herten maken dan ook een lawaai om elkaar te versieren...dan wel om elkaar weg te jagen.

In het park mooie weg gereden dwars door de bergen met mooie uitzichtpunten. Op den duur zaten we boven de boomgrens. Er lag al sneeuw. Was erg mooi.

Eenmaal terug in de beboomde wereld hebben we geluncht aan een meer. De route is aardig lang, het is 1 weg, dus alles wat je rijdt moet je ook weer terug. We hebben een heel stuk van de route gereden, maar niet helemaal. Je moet keuzes maken...

Op de terugweg, hebben we op een grote hoogte nog een wandeling gemaakt. Koud...brrrr....het begon nog te sneeuwen ook. Hihi dat vond ik wel weer grappig.
Het weer vandaag...is gek... Zonnig maar dan wel fris. Je moet je trui aandoen, maar je loopt wel lekker in de zon. Best goed...maar savonds....ohhh niet warm hoor. Na het eten brengen we Gwen naar bed en gaan we ook zo snel mogelijk onder de dekens liggen (Hihi frank is nu bij Gwen in slaap gevallen op haar bed). Ja echt lekker buiten zitten is er nog niet echt bij geweest.

Maar goed, na de wandeling in de sneeuw hebben we nog marmotten gezien. Eenmaal weer terug in de beboomde wereld hebben we nog veel herten gezien. Ik heb een foto toegevoegd. Helaas geen eland gezien. Ik hoop die ook nog te zien!

Eer dat we op de camping waren was het rond vijf uur. Wat een mooie dag, maar wel vermoeiend. Eigenlijk was dit een te lange dag. Shirley heeft alles gereden, frank heeft nog niet in de camper gereden en omdat nou in de bergen te gaan uittesten is niet zo handig. En voor mijn wagenziekte ook wel handig.

Terwijl ik aan het koken was kwamen er allemaal herten op de camping. Ja echte herten en niet van die Veluwe dingen. Ze kwamen naar het meertje waar wij toevallig aan staan. Heel leuk. Ze gingen ook het water in.

Morgen gaan we weer naar het park, maar blijven dan wat meer in de buurt. We gaan dan met een shuttlebus ( hopelijk vanaf de camping maar dat weten we nog niet of dat kan) naar een ander gedeelte en gaan daar wandelen. We verwachten dat het een wat rustigere dag wordt....maar met ons weet je het nooit.

Groetjes maar weer!


  • 29 September 2012 - 10:06

    Bas:

    Hallo lieverds,

    Ik ben inmiddels weer aangemeld op de mailling list, schijnbaar was ik afgemeld ???
    Maar van wat ik heb gelezen kan ik concluderen dat mijn/onze jaloerse gevoelens terecht zijn hahahaha. Klinkt allemaal echt super !!!

    Ik ben wel benieuwd naar zo'n echt hert trouwens, ik ken idd alleeen maar die veluwe dingen ;) hahahahha.

    Ok tot de volgende update, have fun, take care en een dikke kus voor Gwen !!

    Liefs Bas

    En natuurlijk Bonz en Aim en Caiky

  • 29 September 2012 - 10:58

    Simone:

    Hahah heel leuk, wij weten precies welke mooie route! Mazzel dat het zonnig is,scheelt veel in het uitzicht! Zal bijzonder zijn met sneew!
    Misschien morgen de elanden.Wij hebben ze gezien langs de weg bij Morainecampground...
    Liefs,
    Simone

  • 29 September 2012 - 17:17

    Hanni:

    klinkt weer geweldig, het lijkt me leuk als je staat te koken dat je herten voorbij zien komen te gek
    Ik ga zo je vader naar Feijenoord brengen ik ben benieuwd wat het nu wordt.
    groejes en dikke kus voor mijn lieffie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Shirley

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 58189

Voorgaande reizen:

13 Juli 2022 - 11 Augustus 2022

West-Amerika

29 Juli 2018 - 21 Augustus 2018

Maleisië

07 Juli 2017 - 04 Augustus 2017

West Canada

23 April 2015 - 19 Mei 2015

Californie en Arizona

08 Juni 2013 - 30 Juni 2013

Noordwest Amerika

25 September 2012 - 25 Oktober 2012

Rocky Mountains

07 Augustus 2009 - 06 September 2009

Vs en Canada

10 Maart 2008 - 14 April 2008

Australie

02 Augustus 2007 - 28 Augustus 2007

VS 2007

Landen bezocht: