Camper ophalen - Reisverslag uit Estes Park, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu Camper ophalen - Reisverslag uit Estes Park, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

Camper ophalen

Blijf op de hoogte en volg Shirley

28 September 2012 | Verenigde Staten, Estes Park

Donderdag 27 september:

Vandaag de camper opgehaald! Wat een enorm ding. Erg ruim binnen. Hihi en dan nog krijgen we de zooi niet opgeruimd. Nu logt Gwen te slapen, dus morgen maar weer verder puzzelen.

Vanuit Denver zijn we naar Estes park gereden (plaatsje dichtbij de rocky mountains). Rijden ging best, maar wel even wennen. Ik vraag me wel af hoe het is om grote afstanden te gaan rijden.

Tussendoor nog bij een megasupermarkt geweest en voor 300 dollar aan boodschappen gedaan. Gwen was het na twee uur wel zat, gek hè? Het goede nieuws is...ik heb een nieuwe koffer. Dus die is alvast binnen. Hopelijk vinden we voor de tas waar de ruggedrager inzit ook nog een vervanger.

Rond half vijf kwamen we aan op de camping. Mooi gelegen tussen de bergen en naaldbomen. Gwen in de speeltuin gespeeld en wij zijn begonnen met de 50 tasjes van de supermarkt op te ruimen. Frank heeft spaghetti gemaakt. Gwen vond het helemaal geweldig, in de camper koken. Ze kon er niet over uit. Dit is toch wel erg hilarisch.

Foto's toevoegen wordt lastig, want wij hebben de iPad bij ons. Dus soms maken we een foto met de iPad. Maar kwaliteit is niet om over naar huis te schrijven.

Toch wel bizar dat je midden in de bergen bovenin de camper op internet zit.

Morgen gaan we naar het rocky mountains national park. Ben benieuwd.

Groetjes

  • 28 September 2012 - 07:54

    Bonnie:

    Klinkt perfect. Ik wil ook spaghetti mee eten in de bergen! Maar nee hoor, ik moet gewoon werken !!!

    tot morgenochtend :)

    ps Hanni en Klaas kunnen je site niet lezen (geen idee hoe het komt, ik zal mij er vanavond eens over buigen) dus ik stuur het ze steeds door! Dan weet je gelijk waarom ze nog geen reactie hebben geplaatst ;P

  • 28 September 2012 - 10:59

    Gerard En Ludi:

    Goed dat de reis nu echt is begonnen. Ook wat rustiger voor Gwen.
    Gisteren met Jesse naar Bassie en Adriaan in Amerika gekeken. Hebben we een beetje idee wat
    jullie zien.

    Hartelijke groeten

    Ludi en Gerard


  • 28 September 2012 - 15:29

    Klaas:

    Vergeet niet bij Boulder linksaf te slaan.
    Lotng KNVB beker
    heracles -sparta
    xerxes(tot nu toe griekse helden)-feijenoord
    Er staat een klok (gewonnen op een schaaktournooi)in de huiskamer met de midden-amerikaanse tijd.
    Weer woordenschatuitbreiding voor Gwen nl. Rog
    Klaas met een knuffel voor Gwenneboef

  • 28 September 2012 - 20:05

    Hanni:

    ik ben weer op de site ik kan weer reageren, ik zei toch dat alles goed kwam.
    Nu zit je in de bergen spaghetti te eten klinkt goed. Hebben jullie wifi op de camping wel gaaf he dat je op de ipad kan in de camper.
    goeie reis en een dikke knuffel van oma en een extra dikke knuffel aan Gwen
    groetjes oma

  • 28 September 2012 - 20:52

    Simone:

    En hoe bevalt "onze"camper? We missen hem wel een beetje! Toevallig een gat in de horredeur?
    Ik zie Frank in een t-shirt, goed teken!
    lekker genieten he?!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Shirley

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 386
Totaal aantal bezoekers 58189

Voorgaande reizen:

13 Juli 2022 - 11 Augustus 2022

West-Amerika

29 Juli 2018 - 21 Augustus 2018

Maleisië

07 Juli 2017 - 04 Augustus 2017

West Canada

23 April 2015 - 19 Mei 2015

Californie en Arizona

08 Juni 2013 - 30 Juni 2013

Noordwest Amerika

25 September 2012 - 25 Oktober 2012

Rocky Mountains

07 Augustus 2009 - 06 September 2009

Vs en Canada

10 Maart 2008 - 14 April 2008

Australie

02 Augustus 2007 - 28 Augustus 2007

VS 2007

Landen bezocht: