Dag 13 - Jarig in Lake Tahoe - Reisverslag uit Zephyr Cove, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu Dag 13 - Jarig in Lake Tahoe - Reisverslag uit Zephyr Cove, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

Dag 13 - Jarig in Lake Tahoe

Blijf op de hoogte en volg Shirley

25 Juli 2022 | Verenigde Staten, Zephyr Cove

Hieperdepiep hoera! Gwen is vandaag jarig en 12 jaar geworden. We begonnen de dag met een liedje in de versierde camper. Net als thuis kwam Gwen bij ons op bed en kreeg ze wat kleine cadeaus en kaarten die de thuisblijvers hadden meegegeven. Ook kreeg ze vanuit Canada een heel tof filmpje met felicitaties van Bon, Bas, Aimy en Caitlin. Ze vond het heel mooi. Na deze feestelijkheden heb ik me gericht tot het doen van een was. He bah dat gaat ook gewoon door in de vakantie....

Ondertussen bereidde Frank de strandtas en de taart voor. Want als je jarig bent moet er natuurlijk ook taart gegeten worden. We hadden kaarsjes die je niet uitkon blazen, wel handig voor als je de taart buiten wilt zetten en het waait. Ehhh hoe krijgen we die krengen nou echt uit? Haha bakje met water gepakt en ze daar maar ingestopt. Beproefde methode. Taart smaakte naar beslag dat je mag aflikken van de mixer als je moeder cake gaat maken. Kortom lekker, maar machtig.

Na de taart gingen er drie op weg naar het strand, aan de overkant van de weg. Vrouw holle ging nog even de was ophangen. Goed man die waslijn van de Xenos, een mens kan niet zonder.

Na deze huishoudelijke taak is vrouw Holle ook richting het strand gelopen. Zag er leuk en gezellig uit. Er waren meer mensen op het idee gekomen om naar dit strand te komen. Allemaal stalden ze hun partytenten, parasols naast en voor ons uit, zodat ze lekker in de schaduw konden zitten. Bovendien met tafels vol eten. Zie je het beeld voor je...er zaten alleen nog 4 witte mensen op hun handdoekje jaloers naar de halve kippen in de schaduw te kijken. Haha nou geen probleem wij gaan straks eten bij de sunset bar. Althans dat was het plan.....

Het was best warm en ik voelde de zon aan het eind van de dag behoorlijk branden. De kinderen waren echt uren in het water aan het spelen. Totdat Gwen het water uitkwam met klachten over steken in haar hoofd. Ze ging liggen en viel bijna in slaap. Ze werd niet lekker. Knallende hoofdpijn, slapjes. Ze wilden niet eten. Toen Frank schaduw probeerde te maken met stoeltjes en handdoeken realiseerde we ons, gwen moet weg uit de zon en naar een koele plek. Ik ben met Gwen naar de camper gegaan, ze was echt beroerd. Airco aan, ijs in haar nek. Ze heeft geslapen, maar werd met knallende hoofdpijn wakker. Gwen misschien moet je wat eten, neeeee ik ben ook misselijk. Het lijkt op een beginnende zonnesteek.

Simone belde speciaal uit Canada om Gwen te feliciteren, maar Gwen lag net diep te slapen. Jammer dat ze net ziek is geworden op haar verjaardag.

Frank is wat te eten gaan halen bij de sunset take away. Niet het meest lekkere eten van de afgelopen dagen.

Toen ik terugkwam van de douche was Frank de leren/plastic matrassen aan het boenen, ze had alles onder gespuugd. Ze leek er wel een beetje van op te knappen. Gelukkig wist vrouw Holle inmiddels hoe de wasmachine werkte. Dus wassen en op onze mooie xenos waslijn de spullen ophangen, ook owen zijn knuffels. Dat is wel sneu, hij heeft ze s'avonds van de lijn gehaald, want misschien wilden mensen ze wel meenemen. Dat risico wilde hij niet lopen.

Gwen wilde toch nog met Bon in Whistler videobellen en omdat we beiden WiFi hadden, kon dat ook gemakkelijk. Leuk hoor.

Gwen en Owen bleven rustig in de camper toen wij nog een theetje gingen drinken op het strand bij de zonsondergang. Nou hij was mooi hoor! De smoke lijkt hier opgetrokken te zijn.

Morgen naar een andere camping aan het meer. We kijken nog wel wat we gaan doen, eerst even bekijken hoe Gwen wakker wordt.

Wat hoor ik nu tikken op onze camper? Nee regendruppels, shit die was. Frankie nog snel naar buiten om het binnen te halen.

• 26 Juli 2022 - 08:52

Hanni:

Ben trots op je vrouw holle.
    Zielig dat Gwen beroerd is geworden, hopelijk gaat het vandaag beter.

• 26 Juli 2022 - 16:51

Bonnie:

Euhm...regen hoort niet in de planning. En ziek zijn op je verjaardag ook niet! Zo sneu! Hopelijk vandaag weer een eind opgeknapt!

• 26 Juli 2022 - 19:42

Elly :

Hoi Gwen, van harte gefeliciteerd met je twaalfde verjaardag! Wat sneu dat je ziek bent geworden, hopelijk was het snel over! Heel veel plezier met alles wat jullie nog gaan ondernemen! Liefs van Elly en Fried! Shirley en Frank , gefeliciteerd met jullie dochter en Owen met zijn zus!

• 26 Juli 2022 - 20:23

Anja En Jesse.:

Hoi Gwen, gefeliciteerd met je verjaardag! Wel jammer dat je ziek bent. Maar we hopen dat het beter gaat. En over de was, dan moet papa maar trafassi was dans doen. Die kent papa wel. Misschien wordt je daar wat blij van. Groetjes van tante en lange neef.

• 27 Juli 2022 - 21:23

Paula:

Ach arme Gwen……ziek en net op haar verjaardag!
    Hopelijk is ze snel opgeknapt.