Dag 3 Camper ophalen - Reisverslag uit Bakersfield, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu Dag 3 Camper ophalen - Reisverslag uit Bakersfield, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

Dag 3 Camper ophalen

Blijf op de hoogte en volg Shirley

15 Juli 2022 | Verenigde Staten, Bakersfield

Vandaag begon de dag om zes uur. Niet ontevreden, hopelijk gaat het morgen weer een beetje beter met de jetlag. Het was heel erg bewolkt op venice beach en winderig. Frisjes kun je zeggen, maar hoe moest dat nou met ons ochtendduik plan? Eh nou gewoon door laten gaan. Mama moest er ook aan geloven. Jeetje wat een hoge golven, je voelt erge stroming, dus je gaat niet dieper dan je bovenbenen. Het werd pas echt hilarisch toen mama water en golven over haar heen kreeg.

Na de ochtendduik hebben we gedoucht en uitgecheckt. We hadden nog een uurtje over, dus tijd voor een afscheidslunch op de boulevard. Ze hadden allerlei eierengerechten, dus Owen nam lekker spiegelei met bacon, Gwen pancakes, Frank zijn in Venice beach ontdekte ontbijt burrito en ik een omelet rancheros. Maar is dit nou zo interessant om te vertellen? Nou ja toch wel, dat omeletje verdient nadere uit aandacht. Wat een heerlijk ding was dat, ei met daarin champignons, guacemole, kaas en daarover pittige salsa geserveerd met aardappeltjes. Mmhh heerlijk was het.

Nu de camper ophalen! Korte samenvatting het is gelukt, we hebben hem. Vervolgens begonnen we aan het volgende project: LA uitrijden via de Hollywood letters. Nou dit project is niet niks, jeet mineetje wat is dat LA groot zeg en ontzettend druk. We hadden een plek gevonden waar je de hollywood letters goed kon zien. Ehh nou je zag ze inderdaad wel goed, maar nog wel ver en het was weinig spectaculair. Maar goed we hebben ze gezien. Het heeft in totaal 2 uur geduurd voordat we LA goed uitwaren. Nou het is wel gelijkt een campertest/ les. Pfff steeds van baantje wisselen (in de file) met je 7 meter lange camper. Ook dit experiment is gelukt, we zijn op de camping zonder schade.

Na LA was het nog twee uur rijden, dus onze boodschappen/zwemmen planning kwam wat onder druk te staan ivm etenstijd. Nou de receptie bracht uitkomst, we hebben een zak dorittos gekocht en Frank is naar de supermarkt. De kinderen liggen in het zwembad en Shirley tikt een reisverslag, want de bikini is nu bij de Wallmart ;) Wat nog benoemenswaardig is dat het hier 40 graden is. Jeetje heet hoor. Straks nog campers inpakken, bedden opmaken, boodschappen opruimen, eten…zwaar hoor dat camping leven.

Nou het was even echt zwaar het campingleven, Frank kwam pas heel laat terug van de boodschappen doen en toen moesten we nog eten spullen pakken, camper inrichten, onze weg vinden. Gwen trok het niet meer en stortte in. We denken dat ze erg moe was. Dus snel hun bed opgemaakt en naar bed. Snel is relatief he, want tsja die tandenborstels zitten ergens in de koffers. Het is nu bijna twaalf uur en wij zijn ook echt moe. Morgen maar weer verder. Gelukkig doet de airco het en hebben we stroom, want het is warm in de camper. Haha deur openzetten heeft ook geen zin want buiten is het 32 graden, jawel in het donker.

Morgen vertrekken we naar ons eerste Nationale Park van deze vakantie: Sequoai NP.

En niet te vergeten....dan is mijn zusje jarig in Canada!

• 16 Juli 2022 - 16:17

Hanni:

Klinkt weer heel leuk. Gefeliciteerd met je zus,
    Goede reis met de camper, en veel plezier.

• 16 Juli 2022 - 20:34

Bonnie:

Haha, ik vond met de auto door LA al een behoorlijk uitdaging

• 16 Juli 2022 - 20:35

Bonnie:

Haha, ik vond met de auto door LA al een behoorlijk uitdaging, maar jullie doen dat ff met een camper! Stoer! Dat doen wij jullie niet na!

En wat een toffe kaart en filmpjes heb ik voor mijn verjaardag gehad, dank jullie wel !!!

• 17 Juli 2022 - 17:07

Anja En Jesse.:

Hier van uit Woerden, het is hier erg warm. komende weken 30 tot 40 graden. Naar het buiten land hoeven we dus hier niet. Nu 3 weken vakantie vanaf morgen. Ei buiten op het balkon maar maken, in een steelpan. zo klaar. Misschien in december: tapas met ei en anderen dingen! Bij deze nog Hanni gefeliciteerd met je dochter, en Bonnie ook gefeliciteerd met je verjaardag.

Groetjes van: zusje en lange Jesse.

• 18 Juli 2022 - 11:53

Paula:

Ook weer leuk om te lezen!

• 18 Juli 2022 - 11:55

Paula:

Huh…..had een heel verhaal getypt maar zie niks terug

• 18 Juli 2022 - 11:57

Paula:

Ik zie t al……er zaten smiley ‘s bij…….en dat kan niet.
    Maar geniet in ieder geval. Morgen nieuwe kansen. Haha

• 18 Juli 2022 - 17:21

Jos En Ineke :

Hallo reizigers, wat fijn dat jullie reis zo goed en snel is gegaan! Zo te horen is het ook lekker warm bij jullie en vermaken jullie je prima. Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan zien. Begreep dat je toch naar Yosemite kan gaan! We gaan jullie volgen.

• 19 Juli 2022 - 11:50

Japke:

Lekker. De reis en eerste stress achter de rug. Heel veel plezier en ik kijk uit naar jullie verhalen

• 22 Juli 2022 - 08:25

Jaap Oosting :

Gelukkig hebben jullie airco in de camper.
    Op naar het volgende verslag.