Salt Lake City - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu Salt Lake City - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

Salt Lake City

Blijf op de hoogte en volg Shirley

09 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Salt Lake City

Maandag 8 oktober:

Ja wat zal ik over vandaag vertellen. Het was een lange rijdag, van Jackson bij de grand Tetons naar Salt Lake city. Eer dat we echt op pad waren was het half elf, ontbijten, douchen, alles inpakken en tanken.

We zijn door een verrassend mooi landschap gereden. Al vinden we het met Gwen toch wel ver. Die zit heel de dag te niksen. Ze slaapt een uurtje. Wij gaan regelmatig bij haar achterin zitten en dan spelen we met boekjes, kleine speeltjes en vandaag ook de iPad. Dat werkte goed, althans mama heeft 4 dezelfde afleveringen van toet gekeken.

Wat leuk was, toevallig komen we door een stadje waar een subway zit en tegenover de subway...een park met een grote speeltuin. Daar zijn we maar even een uurtje gestopt.

Om half vijf kwamen we aan op de camping in Salt Lake city. Het was 'warm' buiten. Hihi althans voor ons. We vertrokken vanmorgen met vrieskou en komen aan tussen de 16 en 20 graden.

Gwen heeft lekker buiten gespeeld. Zie de foto. Met de foto's plaatsen gaat het niet helemaal goed. Ze staan niet altijd bij de goede stukjes.

Hier hebben we goed internet, dus ook de bizons uit yellowstone plaatsen we nu.

Morgenochtend gaan we naar Salt Lake city en smiddags rijden we alvast richting bryce canyon. Voor de oplettende lezer van onze planning. Juist ja, we hebben antilope island laten schieten. Het wordt anders toch teveel. Die dag gaan we lekker ergens anders nog benutten. Lees wat rustiger aan doen.

Sluijsjes: mini Sluijs, we zijn blij te horen dat je nog bij mama bent. Volhouden hoor. Ik hoop dat je moeder zich ook een beetje goed voelt.
Klaas: goed dat je weer meer gaat werken. Goede berichten.
Oma Hanni en oma Ludi: de foto die vandaag is bijgevoegd is speciaal voor jullie gemaakt. Hihi ik vraag me ook af of ze de mensen in Nederland mist. Uit het niets heeft ze het dan ineens over oma Ludi en opa klasie. Iedereen wordt genoemd, vooral als ze gaat slapen.
Joyce: Ahh Sarah, ik hoop dat de medicijnen aanslaan, dat vind ik echt zielig voor haar. Ik hoop dat ze verder goed groeit. Oh en de kou, het viel mee,we hadden gewoon de kachel aan.
Simone: de cadeaus zijn leuk hoor. Het poppetje was zelfs zo leuk...dat ie nu gebroken is. Vanmiddag in de auto weer het mooiste visje zitten plakken. Ja Simone grand Tetons...ik zeg maar niks.
Jesse: hoe is het op zwemles?
Bonski: ben blij dat het weer beter gaat met je schouder, hopen dat het nu doorzet. Gwen heeft het ook heel vaak over Aimy en cakelin. Dikke kus voor die meiden. Goed van hè diploma ben trots op je. Daar moet op gehigh Thead worden

• 09 Oktober 2012 - 17:36

Aimy:

Hoi Gwen, hallo hallo, poepie poep, hallo hallo (dat is glappig toch?). Mooie foto's. Waarom slaap je in een auto? Kus van Aimy

• 09 Oktober 2012 - 19:49

Joyce:

Ik ben weer up to date. Bij Sarah slaan de medicijnen aan. Het is nog niet top, maar wel al veeeeel beter! Nog even de mededeling dat juf Marianne bij de Kikkers/Spetters vertrekt. Ze gaat naar een andere locatie. We krijgen nu ene Monica. Kun je Gwen alvast voorbereiden ;-)

• 09 Oktober 2012 - 20:10

Simone:

Wat leuk dat die rijdag onverwacht door mooi landschap was.. zo zie je maar je haalt toch niet alles van internet, blijft gelukkig er nog verrassing over.
    In Amerika is alles groter..echt zo of lijkt het zo? Jullie schreven het over Jasper, ik denk het als ik de foto's van Gwen zie! ik zie alleen geen foto van bizons. krijgen we vast nog wel te zien als we terug zijn... samen met waaarschijnlijk nog paar honderd mooie foto's!
    Het koudste stuk van de reis is als het goed is nu geweest! op naar het "rode"gebied. oh, er staat jullie nog zoveel moois te wachten. Die dag extra komt vast nog van pas.
    Denk bij Bryce Canyon nog even aan de Navajo Loop Trail icm queens trail. Er mooi! En vergeet het binnenzwembad bij Ruby's Inn niet (zit trouwens ook een kleine subway stukje voor ruby's inn, net na de afslag van de snelweg); kan bij de recceptie om een kaartje vragen als je je betaling van de camping bij je hebt. Buffet vonden wij daar ook wel leuk.
    Veel plezier weer!
    groetjes,Simone

• 09 Oktober 2012 - 20:21

Hanni:

Hallo lieffies leuke foto's van Gwen, wat is haar haar gegroeid.
    De temperatuur klinkt een stuk beter als vorige week fijn hoor voor Shirley hahaha.
    Aimy mist Gwen ook hoor ze vraagt elke dag waarom ze nog steeds op vakantie is leuk hé.
    Ik kijk weer uit naar het nieuwe bericht groetjes van Oma Hanni