Koude ballen! - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu Koude ballen! - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

Koude ballen!

Blijf op de hoogte en volg Shirley

04 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Cody

Woensdag 3 oktober:
Hallo allemaal,
Vandaag zijn we vertrokken richting yellowstone. Eerst even tanken, brrr wat was het al koud. In het big Horn national forest ( ook bergen), kwamen we in een sneeuwstorm terecht. Gwen vond dat wel mooi, kijk allemaal sneeuw!
Tijdens onze lunchstop was het echt heel koud, een hele harde koude wind. Gwen lekker rennen.

We kwamen om vier uur aan in cody. Ik snap er soms niks van, we doen langer over de route als vantevoren aangegeven. Misschien heeft het ook wel te maken met de sneeuw. Je rijdt toch wat voorzichtiger...
Na aankomst zijn we weer naar de wallmarkt gegaan. Hihi daar hebben we onder andere vest, windjack, joggingbroek fran en handschoenen gekocht. Want ja, ook hier is het koud. Rond de nul graden (ja gisteren liepen we nog in onze korte broek).

We besloten in cody te gaan eten. Nou dat was zo eenvoudig nog niet...want we mochten niet in de saloon zitten wat Gwen is nog geen 21. Pfff kneuterig Amerika, ik kan daar niet tegen. We mochten wel achterin de zaak tussen muren bij de keuken en wc. No thanks!
Uiteindelijk in een Mexicaans restaurant gegeten.

Terug een taxi genomen. Hihi ja we dachten op de heenweg, we gaan een stukje lopen. We hebben heel de dag al in de auto gezeten. Gwen vindt het autorijden minder leuk dan we gehoopt hadden. Ik heb het idee dat ze ook een beetje wagenziek is, want we rijden nog geen 10 min en dan gaat ze al slapen. Vooral op wegen met veel bochten.
Maar goed, wandeling was toch wat lang met deze Siberische temperaturen. Goed nieuws, de taxichauffeur vertelde dat het in yellowstone meestal 5 tot 10 graden kouder is. Kan niet wachten op morgen!

Nu zijn we terug in de camper en daar doet de verwarming het prima.

Hopelijk kunnen we morgen onze weg vervolgen,want het schijnt vannacht te gaan sneeuwen. Ik wist dat ik wat vergeten was, mijn moonboots.

Waarschijnlijk horen jullie nu een tijdje niets van ons, want in yellowstone hebben ze geen wifi. (En geen eten en geen benzine). Beter hebben ze nog wel beren en bizons!!

Groetjes

• 04 Oktober 2012 - 19:01

Anja En Grote Neef Jesse:

Veel maakt het niet uit met het weer. Bij jullie sneeuw, hierzo regen je weg door de flinke buien. 2e zwemles van Jesse ging ook goed! Wat een gedoe met dat eten, ach als het maar wel leuk was bij de
    Mexicaan. En dat vele auto rijden, zou voor grote neef Jesse van Gwen geen punt zijn. En met die heb je geen Tom Tom systeem nodig in NL. ;-) Mochten jullie dieren nog zien, maak foto's ervan. Want het is weer dieren spaar kaartjes actie bij de AH. Vandaag met me werk al 4 kaartjes gehad. Ga ze proberen te sparen. Maar kan beter later zeggen tegen Jesse, als er niks gebeurt met foto toestel: Gelukkig hebben ze de foto's nog.

Groetjes van: Zusje en grote neef Jesse.

• 04 Oktober 2012 - 20:06

Hanni:

Bizar he dat weer, ongelofelijk ene dag een korte broek andere dag moonboots.
    Maar wel mooi zeker die verschillende weersverwachtingen.
    Doe je best de komende dagen en ik kijk uit naar het nieuwe verslag.
    groetjes Hanni

• 04 Oktober 2012 - 21:35

Simone:

Ik zei toch dat je naar de Mexicaan moest... toch niet het appeltoetje vergeten??? Staan jullie ook op de Koa camping? jammer he dat het zwembad al dicht is....
    Grappig, bekende wallmart in Cody!
    Een geruststelling, in Yellwostone hebben ze ook gewoon eten en benzine hoor... tenmnste... wannneer er geen sneeuw ligt en de toegangswegen open zijn.
    Nee, zal je niet meer pesten. hopelijk zijn de wegen gewoon goed te rijden. rij voorzichtig!!Genoeg voorraad ingeslagen bij de wallmart?! Hopelijk gaat alles goed, blijven de beren op goede afstand voor een foto, niet dichter bij. Lang leve de verwarming en douche/toilet in de camper!

• 04 Oktober 2012 - 21:40

Simone:

ik heb op verschillende sites gekeken. Vannnacht/morgen kleine kans op sneeuw. Dan 2 koude dagen (6 gr overdag). Erna zonnig en warmer... gevonden oa op de site van yellowstone;hopelijk betrouwbaar

• 05 Oktober 2012 - 18:48

Joycie:

Hehe, eindelijk een reactie van de Vissertjes!
    Ik kreeg bij het lezen echt een beetje medelijden met koukleum Shirley....
    Hier is het nogal hectisch geweest, vandaar geen reactie tot nu toe. Sorry :-(
    Sarah spuugt, net als Sem toen ie klein was, maagzuur en zit nu dus aan de Nexium. Ze is zoooo lief, maar helemaal hysterisch als ze plat ligt en/of zuur spuugt. Hopen dat de medicijnen snel helpen..

Inmiddels helemaal bijgelezen hoor! Enne... Kou is niks, maar hier stortregent en stormt het. Dat is ook niet ales... Have fun en tot snel! xxx van ons

• 07 Oktober 2012 - 20:55

Sluijzen:

Trapte ze niet in de fake ID van Gwen? Jammer, maar Amerika is het land van de eettentjes!Het is toch een beetje een expeditie zo, met de sneeuw, kou en bizons!Wij volgen jullie maar reageren niet altijd.Walmart rules,24/7 alles kopen wat je maar wilt.Over 10 jaar met de Wuppies en kids lekker naar Florida maar gaan?Sophie der zusje en Gwen der nieuwe vriendinnetje zit nog in Cora der buik gelukkig,we proberen het minimaal vol te houden tot jullie terug zijn.Veel plezier in de US of A, groetjes van ons! Beter dat je bericht met beter eindigde.