De dag dat Gwen een rog kreeg - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu De dag dat Gwen een rog kreeg - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

De dag dat Gwen een rog kreeg

Blijf op de hoogte en volg Shirley

27 September 2012 | Verenigde Staten, Denver

Woensdag 26 september:

Vandaag zijn we heel de dag op stap geweest in Denver. We vonden het een leuke stad.

We hebben veel last van de jetlag. Gwen hoorde wel al om twee uur. Shir kon niet mee slapen. Gwen os wakker geweest van half drie tot half vier. Ze lag inmiddels bij frank in bed (Hihi ja we hebben twee bedden). Ik hoorde ze samen opnoemen wie er allemaal sliepen. Echt grappig, dan was frank al tien minuten bezig in de hoop dat ze in slaap viel en dan was het Anja slaapt al, Gwen keihard en Jesse. Zo ook, Jasper, Simone..keihard wilco! Hihi hielp goed dat spel...
Rond half vier vielen ze samen in slaap. Om zes uur waren we weer wakker. Poeh hè, wel doodmoe.

Na het bad,zijn we richting de stad gelopen. We hebben geluk gehad met het weer. Gisteren toen we aankwamen, regende het echt keihard. Niet normaal meer. Het scheen al heel de dag zo te regenen. Vandaag hebben we zelf in de zon op een terras gezeten en het heel de dag droog gehouden. Wel met vest aan.

We hebben downtown bekeken en vond het wel gezellig. Overal terrasjes (Hihi Simone waar mensen ook echt op zaten). Gwen heeft onderweg 1,5 uur in de buggy geslapen. Hebben we bewust gedaan ivm jetlag niet slapen in hotel.

Na de lunch (Gwen eet heel slecht en weinig, we hopen dat het door jetlag komt) zijn we naAr het aquarium geweest. Was leuk. Gwen vond het heel leuk,dus missie geslaagd. In het winkeltje heeft ze een plastic rog gekregen. Helemaal geweldig natuurlijk. Ze loopt er heel de tijd mee te sjouwen.. Onderweg naar huis nog ergens wat gegeten. Maar dat was teveel van het goede, iedereen stortte in.

Het is nu half negen en Gwen ligt al een uurtje te slapen. Inmiddels is het enorm gaan onweren. Het is zelfs hot news op de tv. Het episch centrum ligt boven downtown Denver. Ze zeggen dat het morgenmiddag pas weggaat uit de regio. Hihi ben benieuwd. Hopelijk rijden wij er van weg.

Want jaaaaaaa morgen gaan we de camper ophalen. Hebben we veel zin in. Ik weet niet wanneer we dan weer iets kunnen laten horen. Hier doet internet het prima.

Goed hè die immers ;) Pffff ik vind het nog steeds niks.

Welterusten, kwart over negen slaap tijd!

• 27 September 2012 - 07:30

Bonnie:

Goedemorgen USA !

Goed man , alweer een bericht! :)

Veel plezier in de camper, ik ga wel weer naar mijn werk :)

• 27 September 2012 - 19:28

Anja En Grote Neef Jesse:

Hello USA. Net het verhaal gelezen. Gwen een mooie Zee Rog, En Jesse gisteren 1e zwem les voor A Diploma gehad. Ging goed! Dat wordt later: grote neef laat wel zien hoe je zwemmen moet. ;-)