Dag 27 - Camper inleveren - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu Dag 27 - Camper inleveren - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

Dag 27 - Camper inleveren

Blijf op de hoogte en volg Shirley

08 Augustus 2022 | Verenigde Staten, Anaheim

Vandaag was de dag dat de camper ingeleverd moest worden. De dag begon met een ontbijtje aan de oceaan. Wow wat een mooi uitzicht heeft deze camping toch. Na het ontbijt pakten we de laatste spullen in en maakten we de camper leeg en schoon.

Om tien uur vertrokken we richting de camperverhuur.

De cirkel is rond. Tijdens de route naar de camperverhuur reden we vlak langs de

santa monica pier. Hier waren we vier weken geleden ook.

We hebben cruise america de lijst met klachten/ongemakkelijkheden verteld. Zonder dat we er om hoefden te vragen, zei die mevrouw dat we 500 dollar/euro terugkrijgen. Dat vonden we al mooi klinken. Dus haar bedankt. We kunnen in Nederland nog even overleggen of dit een redelijke vergoeding is.

De uber bracht ons naar ons hotel in Anaheim. Zo het is echt op loopafstand van disneyland, niet langer dan 10 min. We hadden geluk dat onze kamer al klaar was, want zo konden we, nadat we een pizza hadden gegeten, lekker gaan zwemmen. We hebben een heerlijk zwembad (met vervelende jazzmuziek, als ik ooit president word verbied ik jazzmuziek). Owen heeft als een zeeotter gezwommen van twee uur tot half zeven. Bijna onafgebroken. 1 keer een koek gegeten. Gwen en mama hebben nog het record watervolleybal verbroken en Frank heeft zijn boek uit gelezen. We wilden alvast sfeer gaan proeven in downtown Disney. Een gebied met eten drinken, Disney store, lego store, fonteintjes, bloemen Mickey Mouse voor de ingang van het park. De kinderen genoten alleen al van de Disney winkel. We kwamen aan bij een bloementafereeltje van encanto en de Disney store en Owen zei al..ohh ik denk dat ik flauwval zo mooi is het. Leuk om te zien. Na downtown, waar de broodjes 20 euro per stuk waren, zijn we in de straat van ons hotel wat gaan eten. Iedereen noodles, behalve puber Gwen die wilde mac donalds. Nou toen hebben wij daar maar een toetje milkshake op.

In de hotelkamer kan nog niet iedereen slapen, weer een nieuw bed en wellicht wat spanning voor morgen.

Haha de onderhandelingen over het tijdstip van vertrek zijn inmiddels afgerond. Gwen wilde om 7 uur de wekker zetten en Frank dacht geen wekker, want het park is tot 12 uur avonds open...eh en de attracties ook. Gwen keek er heel verdrietig bij. Nou ze zijn eruit we proberen morgen om 9 uur in het park te zijn. Zin in!

• 09 Augustus 2022 - 14:01

Joyce:

Heel veel plezier in Disney! Ik verwacht wel een foto van Thor via de app natuurlijk ;-)

• 09 Augustus 2022 - 14:58

Bonnie:

Ik vind die 500 dollar toch wel lekker meegenomen! Had ik niet verwacht.

Heel veel plezier vandaag!