Camper inleveren - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu Camper inleveren - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

Camper inleveren

Blijf op de hoogte en volg Shirley

24 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Denver

Dinsdag 23 oktober:

Pfff, wat een dag vandaag.
Vanmorgen de laatste spullen ingepakt en de camper opgeruimd.
De rit naar Denver was wederom mooi, dwars door de rocky mountains.

Toen begon de ellende. De camper inleveren. Ze hebben drie beschadigingen gevonden, waarvan wij uiteraard de bumper versus boom weten, maar de overige twee niet.
Nou zaten er inderdaad twee beschadigingen op die er voorheen niet waren. Hoe en wanneer dit precies gebeurd is zouden we niet weten. Om jullie niet te vermoeien met alle details van het twee uur durende bezoek aan de camper
verhuur hierbij de korte samenvatting: we moeten meer dan 3000 euro borg daar achterlaten. De kosten zullen waarschijnlijk rond de 1000 dollar zijn. Nou ik heb hard gehuild dat kan ik wel vertellen.

Ik was eerst verdrietig, nu ben ik boos, maar je kan er weinig meer aan doen.

Morgen wordt ook een hele spannende dag....we hebben 35 min om in Houston over te stappen. Gezien onze ervaring op de heenreis en het 'gelukt' wat we deze vakantie al hebben, zijn we bang dat we dat ook niet gaan halen.
Hanni hou je mobiel in de gaten als we het niet halen sms'en of bellen we. Als we het wel halen, hihi dan hoor je niks meer van ons, want dan hebben we geen tijd om te sms'en.

We wilden eerst een lijstje voor jullie maken met de dingen die we het mooiste vonden, maar daar ben ik nu niet voor in de stemming. Frank is aan het douchen, die heeft net hardgelopen in de fitnessruimte.

Morgen komt de shuttlebus om ons 8 uur ophalen.

Al met al was het wel een hele mooie reis!

• 24 Oktober 2012 - 10:09

Bonnie:

Goede reis terug ! Tot snel !

• 24 Oktober 2012 - 11:53

Hanni:

hallo lieffies, het is niet leuk hé, ik vind het heel vervelend voor jullie
    Maar hopen dat de schade meevalt.
    Laten we hopen dat je geen vertraging hebt, tot morgen en een goede vlucht.

• 24 Oktober 2012 - 20:14

Joyce:

Sarah wil kroelen hoor, dus kom maar snel terug! :-)

• 24 Oktober 2012 - 20:58

Simone:

Ohhh dat is wel een ander bedrag dan €80 voor een bumper....

Kom maar lekker terug...heb wel weer zin om jullie weer te zien. Jasper zei vandaag ook "Glen gemist" . hopelijk heeft jullie 2e vlucht een uurtje vertraging en halen jullie de overstap.

Okewat tegenslagen maar verder hebben jullie volgens mij wel een schitterende reis gead. Qua route heeft er volgens mij weinig tegengezeten en hebben jullie bijna alles gedaan wat jullie graag wilden.

Tot morgen?!