Een tob start - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu Een tob start - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

Een tob start

Blijf op de hoogte en volg Shirley

26 September 2012 | Verenigde Staten, Denver

Hallo allemaal,

Wat een begin van onze vakantie.... Het zit niet mee allemaal.

Het begon vanmorgen op Schiphol, iedereen door de security en het boarden kon beginnen. Halverwege het boarden drukt een mallot op een veiligheidsknop,waardoor deuren opengaan. Grote consternatie. Met als gevolg dat we allemaal de ruimte uit moesten en dat de passagiers die al in het vliegtuig zaten er weer uit moesten. Alles opnieuw gecheckt. Een uur vertraging.
Ehhh maar wij hebben maar een overstap van 1,5 uur.

Vlucht gaat goed, Gwen heeft zich heel goed gehouden. Ze vond het leuk in het vliegtuig. Ze heeft niet veel geslapen.
Personeel vond ik niet vriendelijk.

Eenmaal aangekomen in Houston, wij opschieten naar de vlucht van Denver. Bij de paspoort controle hele rijen computersysteem kapot.
Toen koffers ophalen en opnieuw inchecken...toen leek het er al op dat we het niet gingen halen. Maar niemand die ons even hielp ofzo, geen paniek we hebben jullie alvast ingecheckt op de volgende vlucht naar Denver. Eh ja...maar dan moeten we 2,5 uur wachten. Onderweg op het vliegveld kom ik erachter dat het achterwiel van de buggy kapot is. Met een kapotte buggy nog rennend geprobeerd de vlucht te halen. Maar dat is niet gelukt....

Toen wachten op de volgende vlucht, waarbij we alledrie op een andere plek in het vliegtuig zaten. Heel handig met een kind van twee. Gelukkig hebben we dat kunnen regelen.

Nou hèhè eindelijk aangekomen in Denver, is heel mijn tas gescheurd. Hopelijk zit alles er nog in,dat heb ik nog niet gecheckt. Heb ik gemeld,samen met de buggy. Buggy krijgen we niet vergoed. De tas, ik herhaal maar geeneens wat voor domme dingen die gezegd heeft, moeten we in Nederland regelen. Hihi dan moeten we de kapotte tas wel weer mee terug nemen.

Tot overmaat van ramp lopen we het hotel dan eindelijk binnen, na23 uur. Scheurt onze tweede tas. Ik dacht dat ik gek werd. Dit kan toch allemaal niet waar zijn. Nee,nee ze Wren niet te zwaar..

Dus nou hebben we een beetje een rotbui. Hopelijk gaat dat na een nachtje slapen weer over. Morgen moeten we immers fris zijn om twee tassen te gaan kopen....zucht.

Hihi nou ben ik snel met het eerste berichtje of niet!

Groetjes van ons

• 26 September 2012 - 07:45

Bonnie:

Jezussss ! Lekker begin (niet!) .....

Het goede nieuws is, jullie zijn er ! Vandaag de walmart in voor nieuwe tassen en een nieuwe buggy en je bent het allemaal weer vergeten als je on the road bent !

Wij hebben in Atlanta hetzelfde meegemaakt met overstappen en hebben ons toen voor altijd voorgenomen om overstappen met 1,5 uur niet meer te doen. Het is gewoon te kort met inchecken, koffers halen, koffers inleveren enz.enz. Alles moet wel heel erg meezitten , wil je dat halen! Ik snap niet dat die vliegtuigmaatschappijen dat maar blijven boeken!

Anyway...ik lees dat met mijn allerliefste nichtje het goed is gegaan en dat is fijn om te horen! Succes met shoppen vandaag :P

groeten Bonski

• 26 September 2012 - 09:31

Gerard En Ludi:

Hallo pechmensen,

Zit inderdaad niet mee. Deze pech kan niet blijven draait vast weer om.
    Een kleine troost voor Frank Sparta heeft met 3-2 gewonnen voor de beker.
    Hartelijke groeten

Ludi en Gerard

• 26 September 2012 - 13:15

Klaas En Hanni:

wat een klotestart, mar het komt allemaal goed jullie zijn in ieder geval veilig aangekomen,
    maar niet chaggerijnig zijn want dat helpt allemaal niks.
    Gwen heeft zich voorbeeldig gedragen lees ik geweldig.
    Maak er een leuke vakantie van en we kijken uit naar een leuk bericht
    groetjes en kusjes Opa en Oma

• 26 September 2012 - 13:19

Klaas:

Deze start stond niet in het reisverslag van Shirley
    Klaas

• 26 September 2012 - 22:00

Simone:

En ik ontdek toch nog iets positiefs...de waarbenjij.nu site werkt nog steeds goed!
    Ik had nog op de schipholsite gekeken en daar stond dat jullie op tijd vertrokken waren, dus had goede hoop voor de overstap, maar helaas.... Onze overstap in Parijs was ook maar kort, dus ik weet hoe hoe het voelt om in een rij voor controle te staan terwijl ze beginnen met boarden... (soms wel blij met wat vertraging...). Gelukkig dat er dezelfde dag nog een vlucht (met plek) naar denver ging!
    Fijn dat Gwen het vliegen leuk vond. Hopelijk heeft ze weinig last van jetlag want zo te lezen kunnen jullie wel een goede nachtrust gebruiken. En anders bel je maar even voor een pep talk... wij zijn toch wakker (ja Jasper houdt het vakantieritme nog even vast...)
    En ja, ben het met Bonnie eens; bij Wallmart is alles zo opgelost! Kan je gelijk vast wat dingen in slaan voor de camper. Vergeet je het emmertje/schepje niet? Hopelijk zit het met de camper ophalen allemaal meer mee! kijken al uit naar het volgende bericht!