Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Frank en Shirley

Blijf op de hoogte en volg Shirley

12 April 2008 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,

Toch nog even een afscheidsberichtje....

We staan nu op het vliegveld van Kuala lumpur en hebben net 7 uur gevlogen. Haha en we zijn nog niet op de helft. Pfff ik vind het niet erg als de volgende 11 a 12 uur snel gaan.

De afgelopen dagen zijn we in Sydney geweest. Het is en blijft een mooie stad. De eerste dag zijn we in en rond het opera house geweest. Parkjes bezocht. Dag erna naar Darling harbour geweest, lekker een subway ontbijtje op en een verse juice. Vervolgens naar Bondi beach gegaan. Terug naar de plek waar Simone en Shirley een paar jaar geleden zijn geweest. Was wel leuk om weer terug te zien.
Terug uit Bondi beach zijn we de sydney tower opgegaan. In het donker, heel leuk met al die lichtjes.
De laatste volle dag in Sydney hebben we de binnenstad bezocht. We zijn lopend, over DE brug gegaan. Om een uur of vier met de boot richting een buitenstad gevaren om een rugbywedstrijd te bezoeken. Vonden we heel leuk om te doen natuurlijk!! Frank heeft gelijk een shirtje gekocht.

Vanochtend nog even ontbeten in Darling harbour en op naar het vliegtuig!

Morgen terug in Nederland, pfff hopelijk niet te koud. Als het goed is moet ik gelijk aan de bak met handballen en Frank gaat naar sparta.
Simone en Wilco zullen in Nederland nog wat foto's op hun site zetten.

groetjes van Frank en Shirley

• 12 April 2008 - 15:16

Bub:

Goede reis en ik zie je maandag weer! :-)

• 12 April 2008 - 17:05

Els:

Welkom thuis saampjes,
    Het zal wel even wennen zijn in dit koude kikkerland.
    Morgen hoop ik al heel wat verhalen te horen.
    Maar heerlijk im ze weer even te pakken.
    Vooral dat jullie weer gezond en heel thuis zijn.
    Liefs

Els

• 12 April 2008 - 18:26

Gerard:

Een voorspoedige terugreis.
    Frank we hebben je support morgen hard nodig.

• 12 April 2008 - 21:22

Annelies:

Hey!
    Hopelijk hebben jullie een goede reis! En Shir maak er wat van op de handbal :D!
    Ik ga naar Rusland maandag!
    kusjes

• 13 April 2008 - 08:19

Jos En Iekele:

spijtig dat de vakantie er weer op zit.Waren beetje vergeten dat jullie al in australie zaten ( druk druk druk).wel alles gelezen en bekeken, ziet er weer heel gaaf uit!! goede thuiskomst en ben benieuwd naar verhalen en alle fotos.Groetjes

• 14 April 2008 - 14:01

Jacqy:

hoi shirley,
    ik heb zo af en toe eens gekeken maar het ziet er erg leuk uit ik merk dat jullie geweldig hebben genoten .en ook leuke foto's

ik zie je een dinsdag op het werk dan praten we ff bij (jacqy receptie WH)