Zondag 23 juli - Van Vancouver Isl naar Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu Zondag 23 juli - Van Vancouver Isl naar Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

Zondag 23 juli - Van Vancouver Isl naar Vancouver

Blijf op de hoogte en volg Shirley

25 Juli 2017 | Canada, Vancouver

De ochtend begon goed, nadat we de camper rijklaar gemaakt hadden om weer richting het oosten van Vancouver Island te rijden, zijn we nog naar het strand geweest. Het was mooi weer, het zonnetje scheen, dus emmers en schepjes mee. Ook de vliegers zijn getest, die deden het goed. Gwen en Owen begrepen niet zo goed dat je naast elkaar moest blijven staan. Ze renden rondjes om elkaar heen. Haha vliegers in de knoop natuurlijk en papa mocht alles weer uit de knoop halen.

Om half twaalf begon onze terugreis naar Nanaimo, waar wij om 15.10 de boot naar Vancouver moesten nemen. Onderweg weer door de bergen en bij sproat Lake een supersnelle stop gehad om een boterham te eten.
Snel weer verder want de boot wacht op niemand.

De tijd tikte toch aardig door en een half uur voor de afvaart verloopt de reservering (althans dat staat er op de reservering). Onderweg zagen we de tijd wegtikken en we zagen dat de boot vol zat. Uiteraard nog in de file gestaan. Met zweet op ons voorhoofd kwamen we aan en we waren 5/10 minuten te laat. Maar ze zeiden niks en mochten gelukkig mee.
Oh wat wij weer hadden, we mogen de boot op met de camper en ik rij auto's achterna, maar 1 voor 1 gingen we verkeerd, ik rij zo die boot voorbij. Ik dacht wat er ook gebeurd ik ga die boot niet alsnog missen. Ik achteruit met die die camper, Lief lachen naar het personeel, oh sorry erbij zeggen. Ze stopten de andere auto's en ik kon alsnog de boot oprijden. Handige Harry zullen we maar zeggen.

Overtocht duurde anderhalf uur en je zag Vancouver steeds dichterbij komen. Dat was wel leuk. Lekker weer op de boot. Dus ook goed.

Dan onderweg naar onze stadscamping. We kwamen aan, oh jeetje, even wennen. Campers dicht naast elkaar, stond net een picknick tafel tussen. Dit is wel wat anders dan onze andere mooie plekjes. En er was een soort pArkeerplaats, daar stonden alle campers gewoon strak langs elkaar. Nou u raadt het al, daar stonden wij. Nu bleek dat we achter de camper gras hadden met picknicktafels. Mmhhh even wennen zeg maar. Het is niet zo erg, want morgen gaan we toch heel de dag naar Vancouver.

Kinderen hebben zich nog vermaakt met bramen plukken en de speeltuin. Hihi ja want ook ons speciaal uitgezochte heated pool was kapot.

• 25 Juli 2017 - 13:44

Hanni:

Ik ben toch blij dat jullie nog een paar zeesterren hebben gevonden, anders had je nog een keer terug .gemoeten

• 25 Juli 2017 - 20:03

Simone:

Ach joh, die heated pool hebben jullie toch niet nodig.... wat een mazzel met het weer! Dat je genoeg lange broeken mee hebt weet ik maar hoe zit het met de korte broeken? Heel veel plezier in Vancouver!

• 26 Juli 2017 - 22:12

Paula:

Nog van harte gefeliciteerd met Gwen!! Hebben jullie een leuke verjaardag gehad?! Je zal toch zomaar jarig zijn in Canada!! Dat is toch wel heel bijzonder