Zondag 16 juli - De keukenrol - Reisverslag uit Fintry, Canada van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu Zondag 16 juli - De keukenrol - Reisverslag uit Fintry, Canada van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

Zondag 16 juli - De keukenrol

Blijf op de hoogte en volg Shirley

18 Juli 2017 | Canada, Fintry

Vandaag viel de keukenrol uit het keukenkastje in de wasbak, terwijl er nog een laagje water in de bak stond. De keukenrol was drijfnat.

Nee, het is hier in Canada niet alleen maar houthakken in naaldwouden, tochten over gletsjers, hikes naar watervallen, kanoën over bergmeren en dwalen door sprookjesbossen. We doen ook wel eens een dagje rustig aan. Vandaag bijvoorbeeld.

De hele dag hebben we de camping niet verlaten. Een mooie bijkomstigheid bij dit beginsel is dat de camping aan een meer ligt, zodat we in een meer hebben kunnen zwemmen zonder de camping te verlaten. Het water was fris, het meer was mooi en in het meer kun je ook steentjes gooien. Verder was vooral Owen blij met de speeltuin direct achter onze kampeerplaats, is Gwen de ongekroonde koningin van het spel 'Muis Geflipt' en dat vat onze dag wel aardig samen.

Ondertussen was het in Hoogvliet vast een wervelend feest, omdat Bonnie jarig was. Bon, gefeliciteerd! We hopen dat je een toffe verjaardag hebt gehad

Voorts ben ik van mening dat de mug moet worden uitgeroeid.

• 18 Juli 2017 - 08:47

Hanni:

Shirley het moet toch niet gekker worden jij in het meer!!

• 18 Juli 2017 - 10:13

Gerard En Ludi:

Qua temperatuur worden we hier ook niet te kort gedaan. Morgen wordt het 30 graden.
    Volgende week gaan we L(w)andelen in Overijssel met Jesse. Gisteren zijn boeken besteld voor het
    nieuwe schooljaar is dat ook weer gebeurd. Wat betreft de muggen heb ik het idee dat ze geëmigreerd zijn.
    Nog veel plezier. Speciale groeten van Oma Ludi en Opa Gerard aan Gwen en Owen.

• 18 Juli 2017 - 10:23

Simon:

Wat geweldig dat jullie zulk mooi weer hebben tijdens de rustige dagen bij het meer! Daar kon je toch alleen maar op hopen!
    Wij hebben ook een leuke warme zonnige dag gehad bij een meer....in Ridderkerk.... toch een ander plaatje...
    Veel plezier weer verder!

• 18 Juli 2017 - 19:27

Joyce:

Klinkt allemaal geweldig. Fijn dat Shirley in het meer vast is gelegd, anders had ik het niet geloofd. Vriendelijk verzoek of jullie die muggen daar in Canada willen houden. Negen muggen in 1 nacht op mijn slaapkamer (met horren!) vind ik toch niet zo tof...

• 19 Juli 2017 - 08:34

Bonz:

Heerlijk zo'n dagje tussendoor! En wat een geluk met het weer.

De verjaardag was gezellig maar rustig! Veel mensen op vakantie ...

• 20 Juli 2017 - 21:55

Henk:

Muggen moeten inderdaad dood. Maar voorts ben ik van mening als partij voor de dieren stemmer dat dit ook de enigste uitzondering is. Over wespen valt te onderhandelen