Vrijdag 7 juli - van Hoogvliet naar Edmonton - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu Vrijdag 7 juli - van Hoogvliet naar Edmonton - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

Vrijdag 7 juli - van Hoogvliet naar Edmonton

Blijf op de hoogte en volg Shirley

07 Juli 2017 | Canada, Edmonton

Vandaag is de vakantie begonnen, eh nou ja vakantie...als je met 17 koffers, twee kinderen, vliegtuigen in en uit, 16 uur reizen al van vakantie mag spreken;)

Gisteren kregen we wel een beetje schrik. Owen was ziek geworden op de opvang en hij bleef spugen. Verhoging, beroerd op de bank. Oh god als hij maar geen buikgriep heeft. Luiers voor de zekerheid ingepakt en reservesetjes kleding. Gelukkig hebben we die niet nodig gehad. Hij is een stuk opgeknapt.

Wat wel een keer fijn was, is dat we pas om 10 uur van huis vertrokken ipv midden in de nacht. We gingen ontspannen weg.
Op Schiphol verliep alles voorspoedig en het eerste deel van de reis kon beginnen, op weg naar Reykjavik. In Reykjavik zijn we overgestapt. Tsjonge jonge we hebben een uur in het vliegtuig zitten wachten op mensen die uit Oslo kwamen ...grrrr..pffff ik werd er ongeduldig van.

De tijd is best snel gegaan, beetje ipad, beetje lezen en Gwen zat heel de tijd met de mp3 speler, die ze van oma alvast voor haar verjaardag had gekregen.

In het hotel pizza gegeten, haha lekker op bed. Nu is het half negen Canadese tijd ( 04.15 ned tijd) en we gaan lekker slapen.

Kortom wij zijn de reis goed doorgekomen. Morgen de camper ophalen, joepie!

• 08 Juli 2017 - 08:20

Simone:

Wat goed om te lezen dat de heenreis zo goed is gegaan!
    Zolang jullie die 17 koffers maar niet vol met virussen hebben gestopt komt het vast goed

• 08 Juli 2017 - 22:27

Bonzzz:

Zo hoppa! Reis om door een ringetje te halen. En nu gaannn met die camper....

• 09 Juli 2017 - 00:18

Paula:

Goed te horen dat jullie toch op weg zijn kunnen gaan. Owen al een beetje hersteld?
    Nu maar gaan genieten van het mooie Canada! Ik zie uit naar je verhalen!

• 09 Juli 2017 - 15:18

Horst Tappert Aus Spijkenisse :

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn..
    Wellicht kan Frank nog een keeper scouten in Edmonton.
    Veel plezier en we zijn benieuwd naar de volgende update

• 09 Juli 2017 - 21:35

Ineke:

Fijn dat alles goed is gegaan en hopelijk heeft Owen geen last meer van ongemakjes!
    Hoop dat camper er goed uitziet, geniet van je reis!

• 09 Juli 2017 - 21:35

Ineke:

Hoop dat camper er goed uitziet, geniet van je reis!

• 10 Juli 2017 - 10:13

Jan Bosch:

Ik wist niet dat jullie gingen emigreren. Traveling gypsies. Hoeven de thuisblijvers in ieder geval niet meer op jullie huis te passen, want die zal nu wel leeg zijn.
    Ook van mij een goede reis gewenst.

• 10 Juli 2017 - 13:22

Peter:

Fijn dat alles goed is gegaan.
    Goede start is het halve werk (plezier).
    Fijne reis allemaal geniet er verder van.
    we zien het wel.

• 10 Juli 2017 - 13:25

Rob B.:

Mooi dat jullie goed aangekomen zijn.
    De pizza's lijken net zo groot of klein als bij ons.. ha ha..
    Groet Rob B.

• 10 Juli 2017 - 14:19

Marco:

Wat een geweldige reis moet dit worden voor jullie! Hele fijne vakantie!!!