Wachten met Wim - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu Wachten met Wim - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

Wachten met Wim

Blijf op de hoogte en volg Shirley

07 Mei 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Uw reporter van dienst meldt zich vanuit de lobby van de vestiging van de verhuurder. Want na de kachel gaf nu ook de boiler geen sjoege meer. Met een aantal dagen op campings met een wc boven een beerput als enige voorziening voor de boeg, leek het ons verstandig de problemen te fixen voor we verder gaan. Terwijl Shir en de kinders in het zwembad liggen, zit ik hier met een kopje koffie van de zaak en Wim Kieft als gezelschap. In boekvorm, dat wel.

Ik neem het stokje nu over....
Ik zat dus bij het zwembad. Heerlijk weer. Wel een uitdaging met twee kinderen, insmeren, zwemkleding aandoen, bandjes, vooral de bandjes. Kleine jongetjes die al in het water willen springen. Meisjes die nog geen diploma hebben en niet luisteren. Maar goed toen we met zijn drieën in het water waren was het leuk. Nog geprobeerd met oma Hanni en opa Klaas te Skypen, maar dat is niet gelukt.

Om een uur of twaalf kwam Frank terug en ze hebben alles in orde gemaakt. Wim vindt Ruud Krol geen leuke man.....

Nadat we een cheeseburger verorberd hebben en nog een plonsje hebben genomen, zijn we ons klaar gaan maken voor de strip in las Vegas.

We hebben langs en door de hotels gestruind en gewacht tot het donker werd. Beloof je mama dat ik de lichtjes mag zien, vroeg Gwen zo'n tweehonderd keer.
Bij Mac en de panda Express gegeten. Gwen kreeg een cadeau bij de Mac en we waren 5 min onderweg....cadeau weg. Krokodillen tranen. Dat vond ik zielig, dus ik ben teruggegaan om een nieuw little pony meisje te halen. Met succes.
We hebben de vulkaan zien uitbarsten en we hebben de avond afgesloten met de fonteinshow bij het bellagiohotel.

Owen en Gwen vonden de lichtjes mooi. Wij hebben het leuk gehad, maar las Vegas hebben we nu toch echt wel gezien. Klinkt helemaal niet verwend he.
In de taxi viel Gwen in slaap van deze voor haar drukke dag.

Morgen vertrekken we naar death valley. Dat klinkt heel indrukwekkend, maar het is daar nu 'maar' 28 graden. Ben benieuwd.

Ps ik doe echt mijn best met foto's te plaatsen, maar dat is echt lastig. Hij uploadt ze niet of we komen geeneens op die site. Haha en daarbij komt, reisverslagen plaatsen we via de iPad en foto's via mijn telefoon. Haha hadden jullie niet gedacht he, dat ik ooit nog eens zo modern zou worden.