Van de regen naar het zwembad - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu Van de regen naar het zwembad - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

Van de regen naar het zwembad

Blijf op de hoogte en volg Shirley

07 Mei 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Okee, daarom was het dus koud in de camper: de kachel was ermee uitgescheden. Met een extra dekentje zijn we de nacht toch goed doorgekomen. De eerste druppels die de laatste vlammen van ons kampvuurtje doofden bleken een voorteken van heel veel meer regen. De hele nacht had het gegoten en de volgende ochtend was dat niet minder geworden.

Daarom startten we de camper om op weg te gaan naar warmere oorden. Onderweg passeerden we nog een must-see uitkijkpunt. Ondanks dat we in de wolken reden en het gutste van de regen, deed ik een poging het uitzicht te zien. Van wat ik ervan mee kreeg was het echt mooi. De wolken die door het dal onder me trokken gaven het dal een mysterieuze aanblik. En een natte bovendien.

Terug naar de camper dus en de voet op het gas. Naar Las Vegas. In de loop van de dag kwamen we aan op onze camping. Met zwembad. En dus zwommen we. Na het zwemmen, aten we, na het eten sliepen de kinderen, nadat de kinderen sliepen sliepen wij ook. Morgen naar de gekte en chaos van de Las Vegas Strip. Maar 's ochtends eerst zwemmen!