San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

San Diego

Blijf op de hoogte en volg Shirley

28 April 2015 | Verenigde Staten, San Diego

San Diego

Hallo allemaal,

Nadat we gisteren gegeten hadden, werd het toch nog droog. Jassen aan, moonboots, westenwinden op en gaan. Het strand was zo dichtbij dat we toch maar even zijn gaan kijken. Mooi strand. We werden getrakteerd op een zonsondergang. Dus dat was leuk en zeer educatief. Gwen vindt het machtig interessant dat het hier nacht is en in Nederland dag. Toen de zon onder ging maar gelijk uitgelegd dat de zon nu op Nederland ging schijnen. Nou dat begreep ze wel.

Vanmorgen werden we wakker en jawel de zon scheen! Nog wel frisse wind maar toch...droog in ieder geval.
Nog een beetje getwijfeld gaan we hier nog even naar het strand of rijden we naar san diego. Toch maar besloten om naar san diego te rijden. Binnen een uur waren we op plaats van bestemming.

We zouden eigenlijk gelijk doorgaan naar de stad, totdat we een campingplek tegenover het zwembad kregen......ik wil zwemmennnnnnn!!!
Okay, plannen gewijzigd. Eerst lekker zwemmen. Er stond nog fris windje, maar je kon best goed zwemmen.
Wat een heerlijk zwembad, het is heerlijk verwarmd. Er zijn twee zwembaden...jullie raden het al...ze waren eerst in het niet verwarmde zwembad gesprongen en die was echt koud. Owen huilen. Mama was gelukkig nog niet omgekleed. Toen kwamen we erachter dat het andere zwembad verwarmd wordt. Echt heerlijk. Het bubbelbad was zelfs iets te warm.

Na het zwemmen zijn we naar San Diego geweest. Eerst in old Town, de plek waar san diego gesticht is ( en ik geloof zelfs Californië). Leuk dorpje, soort openlucht museum met oude koetsen, gebouwen. Mexicanen die op markten panfluit spelen. Was gezellig. Toen met de tram door naar Seaport village. Hier zitten allemaal restaurantjes enz aan de waterkant. Dan loop je over een grote boulevard lang de stad en zee. Was leuk. Gezellig druk, straatartiesten, vliegers enz. We hebben een gyrosbroodje gegeten en toen zijn we richting de camping gegaan.

Frank is nu bij de laundry, Owen zijn poepslaapzak wassen.

Morgen gaat het beginnen hoor met de warme temperaturen...26 graden. We gaan naar Seaworld. Jullie allemaal een fijne Koningsdag toegewenst!

Groetjes

• 29 April 2015 - 19:55

Joycie:

Ik ben weer bijgelezen hoor! Wij zijn er ook heerlijk even uit geweest. Geen walvissen zien zwemmen op de Veluwe, maar het was ook hartstikke leuk. Ik hoop dat bij jullie de zon blijft schijnen, de poepslaapzak weer schoon is en er geen taxiritjes van 100 dollar meer komen. (Dat is toch een kaartje voor Disney...)