Venice Beach deel 1 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu Venice Beach deel 1 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

Venice Beach deel 1

Blijf op de hoogte en volg Shirley

24 April 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Goedenavond, nacht ochtend,

Wij weten het even niet meer.
Vanochtend om half zes wakker geworden en nu is het half vier nachts. Althans bij jullie, bij ons is het half zeven s avonds. Nou ik kan vertellen dat ik al onder de dekens lig en de kinderen slapen al.

We hebben lang proberen te rekken (om gelijk in het goede ritme te komen). We zijn bij aankomst in ons hotel op venice Beach gelijk naar buiten gegaan. Wandelen op de boulevard. Wel grappig. Inderdaad allemaal skateboarders, basketballers enz. Maar er lopen ook veel vreemde types. Voornamelijk zwervers.
Zeker leuk om hier geweest te zijn. Morgenochtend lopen we richting Santa Monica en dan gaan we middags de camper ophalen.
Het was wel fris hier, dus de bikini kon in de koffer blijven.

We waren nog wel geschrokken....we hadden nul dollar bij ons. Op Schiphol niks tegengekomen en hier lukte het pinnen maar niet met al onze passen. Gwen riep ondertussen ik wil eten en drinken. Eh nou Gwen wij willen eerst geld.
Besloten om naar de bank te gaan en daar heeft Frank met creditcard gepind. Onze 'pinrechten' stonden op Europa. Hebben we nu gelijk aangepast, dus al het goed is moeten we morgen kunnen pinnen.

Ja de vliegreis.....eh.....ik ben het alweer vergeten zullen we maar zeggen. Hihi owen wil niet graag op schoot stilzitten. Uiteindelijk zijn we veel met hem gaan lopen. Maar jeetje wat een krappe plekken. Niet normaal. Owen op schoot en dan wordt er eten gebracht...eh juist ja dat past dus niet. Geklooi eerste klas. Maar zoals gezegd je bent het echt snel vergeten, vooral omdat we zo door de douane waren. Nou en dat is voor Amerika heel bijzonder.
Ik verheug me nog niet echt op de terugreis

Nou ik ga lekker liggen en ik hoop dat we morgen vrij lang slapen.
Oh wacht...ik word uit mijn bed gehaald door frank. Ik moet echt mee naar het dakterras. Dat kan ik echt niet missen. Nou ik ben benieuwd...
Ik zal een foto maken.

Groetjes en welterusten of goedenmorgen

  • 24 April 2015 - 13:06

    Klaas:

    Lieve iedereen, ik ben reuze benieuwd wat er op dat balkon te zien was.
    Misschien indianen die een regendans aan het uitvoeren waren of misschien toch mevrouw Clinton, die probeert de eerste presidentsvrouw van USA te worden. Verder goed nieuws Frank en Shirley zitten in de halve finale CL, Klaas in de halve finale EL, slecht nieuws ik heb ontzettend ruzie met de hoofdletterfunctie.Groetjes Klaas vanuit een zonovergoten Rotterdam.

  • 25 April 2015 - 00:07

    Simone :

    Uitzicht vanaf JULLIE dakterras? Dan zou ik ook op het balkon zitten!
    Veel plezier met de camper halen!

    Groetjes Simone

  • 25 April 2015 - 09:43

    Bonnie:

    Ik ben op Venice Beach geweest met stralende zon, dan is het heel levendig met fietsers, skaters, straatartiesten enz. Heb je het fitness-gedeelte met enorme body-builders gezien?

    Balen van de kleine plaatsen in het vliegtuig, maar joh...je bent er!

    Ik snap die tijden ook niet, samengevat slapen jullie niet op Nederlandse maar ook niet op Amerikaanse tijd? Haha!

    Lees je laterrrr !

  • 27 April 2015 - 12:03

    De Vissertjes:

    Fijn dat jullie veilig aangekomen zijn. Ik ben benieuwd wat de komende weken jullie (en ons) gaan brengen. Wij hebben hier de stoute schoenen aangetrokken en twee overnachtingen in een chalet geboekt op de Veluwe. Het ging immers heel goed met Sarah... Een uur na het boeken had ze alweer koorts en ik heb er toch maar even paracetamol gegeven voor ze ging slapen... Vanmiddag vertrekken we, dus ik ben benieuwd...

    @ Klaas: Capslock aanzetten voor alleen maar hoofdletters (deze knop kan ook weer uit ;-) ) en Shift ingedrukt houden voor een enkele hoofdletter. Voor overige ICT vragen ben ik woensdagavond weer beschikbaar :-D

    Groetjes van ons!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Shirley

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 57877

Voorgaande reizen:

13 Juli 2022 - 11 Augustus 2022

West-Amerika

29 Juli 2018 - 21 Augustus 2018

Maleisië

07 Juli 2017 - 04 Augustus 2017

West Canada

23 April 2015 - 19 Mei 2015

Californie en Arizona

08 Juni 2013 - 30 Juni 2013

Noordwest Amerika

25 September 2012 - 25 Oktober 2012

Rocky Mountains

07 Augustus 2009 - 06 September 2009

Vs en Canada

10 Maart 2008 - 14 April 2008

Australie

02 Augustus 2007 - 28 Augustus 2007

VS 2007

Landen bezocht: