Een dagje REGENwoud - Reisverslag uit Port Angeles, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu Een dagje REGENwoud - Reisverslag uit Port Angeles, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

Een dagje REGENwoud

Blijf op de hoogte en volg Shirley

25 Juni 2013 | Verenigde Staten, Port Angeles

Zondag 23 juni - Een dagje REGENwoud

Gisterenavond was niet zo succesvol. Gwen wil s'avonds niet slapen. Zo gisteren ook. Waarom niet...we weten het niet. Maar het is voor ons niet zo leuk, want ze wordt ook steeds vervelender. Om half elf viel ze uiteindelijk in slaap...Hihi en toen gingen wij ook maar naar bed.

Vanochtend werden we wakker met keiharde regen. De lucht was helemaal grijs, dus dat beloofde niet veel qua weer. Maar de regenwoud stond op het programma, dus wij vonden de regen wel van toepassing.

We begonnen bij twee strandjes, die waren mooi. Regen of niet Gwen vermaakt zich wel met steentjes gooien in geultjes.

We vervolgden onze rit naar het regenwoud.
Op de parkeerplaats hebben we lekker een gebakken eitje verorberd.

We hebben twee mooie wandelingen gemaakt. We hebben wel regen gehad, maar daar merkte je in het regenwoud niet veel van. Shirley liep zelfs met korte mouwen.
In het regenwoud stonden heel veel bomen met mos en varens. Ja was mooi. Dus we hebben maar weer wat foto's gemaakt. Wel moeilijk hoor ivm het licht of beter gezegd ivm het donker.

Toen onze rit vervolgd naar Sol duc valley. Ook een stukje regenwoud, maar dan meer richting de bergen. Na onze stop bij de zalmen, die er niet waren, zijn we doorgereden naar onze camping. Wederom een mooie locatie. Midden in het regenwoud. De druppels die tikken op het dak illustreren dat.
We wilden nog een wandeling naar een waterval maken, maar die hebben we maar verschoven naar morgen.

Frank heeft een heerlijke maaltijd gemaakt (Ha Ha volgens shirleynorm dan), witlof met ham en kaas uit de oven!

Nu is het weer bedtijd, dus dat wordt spannend. Ze ligt al een half uur op bed, en we horen nog geen vermoeidheid. Frank is naast haar gaan liggen. Ze hebben eerst de dag doorgenomen en dat is echt grappig om te horen.

Ik hoop dat ze snel in slaap valt.....

Ps Gwen slaapt in Italië bij Bon en Bas in het huisje :)
Ps tussenstand om tien voor tien...ik denk dat ze slapen, allebei! Ik ga maar eens het licht aandoen, ik hoor gekletter in de douche...misschien zit er een raam niet helemaal goed dicht.