Varen op het meer - Reisverslag uit Redmond, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu Varen op het meer - Reisverslag uit Redmond, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

Varen op het meer

Blijf op de hoogte en volg Shirley

18 Juni 2013 | Verenigde Staten, Redmond

Maandag 17 juni - Varen op het meer

Vanochtend werden we wakker met uitzicht op het meer. We hebben daar nog wat tijd doorgebracht. Het was een heerlijk plekje, Gwen gooide allemaal steentjes in het water. Het weer was nog niet ideaal, vest aan.

Na vertrek van 'ons' meer zijn we naar elk Lake vertrokken, het weer werd beter en hebben een heerlijk lunch genuttigd aan de waterkant. Tijdens deze lunch zagen we anderen lekker varen met een bootje. Hierdoor werden we geïnspireerd....

We zijn met een roeibootje het water op gegaan. Ja, inderdaad frank roeide. Gwen vond het helemaal geweldig, ze heeft heel veel geroeid. We zijn zeker 1,5 uur op het water geweest.
Na deze boottrip, zijn we vertrokken richting de camper. Onderweg zijn we nog gestopt bij twee meren, de supermarkt en het tankstation.
We overnachten niet in bend, maar in redmond. Hier vonden we een koa met speeltuin en zwembad. Daarbij komt dat Redmond alweer een stukje op de goede richting is.

Eenmaal aangekomen op de camping, ging Gwen gelijk naar de speeltuin. Toen..ontdekte ze het zwembad. Inmiddels was het al erg bewolkt en kwamen de eerste druppels naar beneden. Toch wilde ze gaan zwemmen. Frank en Gwen in het zwembad, mama pizza koken ;)
De stortbui begon toen ze in het water lagen, ze hadden er geen last van. Gwen vond het zelfs grappig. Wie er wel last van hebben zijn de knuffels nijna en poes. Die zijn drijfnat geworden in de speeltuin.
Gwen verdrietig en wil maar niet gaan slapen, het is nu kwart over tien en ze slaapt nog niet, ze ligt te klieren en luistert voor geen meter. Dat is wel vervelend hoor. Ze luistert heel de vakantie al heel slecht en dat is best zwaar.

Voor de rest gaan we morgen naar de columbia river gorge. Ik denk dat we er een rivierkloof zullen aantreffen, ben benieuwd. Waarschijnlijk hebben we daar ook geen internet.

Groetjes van ons!

• 18 Juni 2013 - 11:36

Bonz:

Dus jullie hebben een plensbui-en-vest-aan-weer? Wij hebben vandaag 30 graden en morgen 34 graden (vooralsnog bewolkt), en dan donderdag gelijk weer 18 graden ofzo. Nederlandse weer is raarrrr !

En zo'n grote reis maken en niet thuis slapen en Nijna en Poes ook nog nat is ook helemaal niet leuk ! Ik snap wel dat Gwen niet kon slapen :)

Verder weinig nieuws hier! Caitlin haar waterpokken trekken langzaam weg, Aimy vindt het maar lang duren voordat Gwen weer thuis is. Bas treedt komend weekend op in Frankrijk (Hellfest) en ik heb een nieuwe keukenmachine dus moet hooppies taarten bakken en andere lekkernijen om hem te testen. Euh ... nee ...we zijn geloof ik niet afgevallen als jullie thuis komen hahaha !

Laterrrrrr !

• 18 Juni 2013 - 13:33

Simone:

Foto's zien er weer mooi uit!
    Zwembad, speeltuin, bos en water... Gwen zal het ook wel naar haar zin hebben!

Ik ben vandaaag met Jasper en Stjn een stuk wezen fietsen en gaan picknicken bij "ons"zwembadje. Het was er erg rustig, zelfs de wespen waren afwezig..... ja inderdaaad ... gesloten. Ik zal niet zeggen dat er geen water is stond.. een restantje van de regen van afgelopen dagen. Had voor de jongens niet uitgemaakt; water is toch water, maar ik vond het er toch te vies uit zien. Ik heb wel een alternatief gevonden voor als jullie terug zijn en we nog eens van die mooie dagen hebben.

Nu ice tea in de zon en dan nog even grasmaaien...

• 19 Juni 2013 - 11:49

Klaas:

Hallo daar,
    Er gebeurt hier weining in het tropische Nederland. De warmste dag ooit zou in aankomst zijn, daar merk ik weinig van. Het is nu(woe 11.00u) bewolkt en slechts 24 graden. Dan maar even de eerste wedstrijden doornemen. Sparta-Jong PSV en direkt daarna Volendam-Sparta.Kan Frank lekkker een palinkje eten op of aan de Dijk. Ja en dan Feijenoord. Gelukkig veel meer wedstrijden op zondag. Eerst PEC Z.-Feij en dan maar direkt Feij-Twente. Pec uit altijd moeilijk.
    Tenslotte iets over opvoeden.Opvoeden doe je om een kind iets mee te geven voor het latere leven. Dat Shirley en Hanni met peddels naar elkaar sloegen in de Ardenne heeft ertoe bijgedragen dat jullie nu het diepste meer van de U.S.A peddelend trotseren.
    Groetjes Klaas

• 20 Juni 2013 - 20:45

Anja En Jesse.:

Leuk dat jullie zijn wezen varen. Het verhaal van de knuffels ken ik ook nog wel van Jesse. Gelukkig heb ik die tijd gehad. Hij slaapt er nog wel mee, maar mee naar logeren hoeft niet meer zoals nu. Het is nu alleen
    soms even langs zijn slaap kamer lopen, om te kijken of het licht van zijn zaklamp uit is waar mee hij nog oude Donald Duck's, Lego tijdschriften nog ligt te lezen. Toch misschien een boek van Reve kopen, valt Jesse misschien eerder in slaap mee, of niet met zijn slim zijn.

groetjes Anja.