Treinreis - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu Treinreis - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

Treinreis

Door: Frank en Shirley

Blijf op de hoogte en volg Shirley

30 Augustus 2009 | Canada, Ottawa

Goedemorgen allemaal,

Ik ga een berichtje typen totdat Frank klaar is, dus het wordt spannend wanneer er een einde aan het bericht komt. Hihi

Gisteren was mijn moeder jarig! Hartelijk gefeliciteerd Hanni! En vierde Simoontje haar verjaardag (leuk geweest?). Na aan deze zaken gedacht te hebben, zijn we met de trein een canyon ingegaan. We vonden het wel mooi, maar niet heel bijzonder. Vier uur met de trein, je kwam langs mooie meren, maar we hadden verwacht dat we echt door een canyon zouden gaan en dat was niet zo. Na vier uur mochten we anderhalf uur wandelen. Dit was wel mooi, mooie kloof en watervallen. Toen weer vier uur terug. Dit was eigenlijk iets te veel van het goede. En het was koud....13 graden en regen.(met de gedachte dat Hanni vertelde dat het bij jullie 30 graden is). Maar goed, savonds gegeten en even naar de sauna geweest (lekker ontdooien).

Vandaag rijden we weer naar Amerika. We gaan naar Pictured rocks, natuur park. Vanaf nu hebben we niks meer geboekt, dus we zien wel hoe of wat.

Oh Frank is er inmiddels.

Jesse is het leuk op school? Hoe is het met mijn vriendje Sem? Met Aimy ook alles goed? Oh Joyce, ben je lekker aan het trainen? Ik weet niet hoe het met mij gaat aflopen, het gaat namelijk echt niet zo goed met mijn handen. Ik kan ze niet meer recht doen, dus ik hoop dat ik ook weer snel kan gaan sporten, maar ik ben een beetje bang...

groetjes Shirley en Frank

  • 30 Augustus 2009 - 16:22

    Familie Visser:

    Het klinkt allemaal weer geweldig daar. Even een update van hier:
    - vandaag verloren van Ventura met 10-17...
    - de nieuwe sponsorkleding is er. Moooooiiiii!
    - Sem is een lieverd, maar momenteel erg zielig. Hij heeft heel veel last van reflux (maagzuur dat naar boven komt), heeft medicijnen maar het gaat niet veel beter. Als het morgen niet beter is moeten we naar het ziekenhuis...
    - Feyenoord - Twente 1-1
    Wat kl*te dat het zo rot gaat met je handen!!!

    Groetjes van ons!!!

  • 30 Augustus 2009 - 20:16

    Bonnie:


    Frank is nog nooit snel klaar geweest behalve nu als je een berichtje aan het typen bent! ha ha ha hebben wij weer :)

    Klinkt toch wel leuk hoor die treinreis. Misschien omdat je Canyon had verwacht dat het anders was Temperatuur is wel een beetje jammer ja! :S maar goed...sauna'tje altijd lekker!

    Balen van die handen. Rustig aan en gelijk weer door naar de dok als je thuis bent.

    Met Aimy gaat het goed, ze slaapt al de hele dag bijna non-stop. Moet even bijkomen van Hanni's verjaardag :) hahaah. Nou heeft ze altijd wel een reden om te slapen hoor! Heb weer foto's gestuurd.


  • 30 Augustus 2009 - 20:28

    Jos En Ineke:

    Hallo Shirley en Frank,
    Gisteren op de verjaardag van je moeder kwam ik erachter dat je deze site gebruikt. ik heb hem,zoals je ziet, gelijk opgezocht en al jullie verhalen gelezen.
    ik zie dat jullie weer veel beleven!!!Wilde nog wat extra foto ruimte kopen maar zo te zien is dat niet nodig.Ik dacht joepie even fotootjes kijken maar zag alleen walvissen (yes 2 stuks!!!!!!) Wel gaaf hoor! Maar zoals gewoonlijk kom ik er pas aan het eind van je vakantie achter, beter laat dan nooit, toch??
    Feijenoord gelijk gespeeld (1-1). Sparta geen idee.
    Nog heel veel plezier, ik volg je.

  • 01 September 2009 - 13:05

    Henk :

    Na dagen Bonjour nu weer ineens twee verslagen. Helemaal leuk.
    Geniet nog van jullie laatste weekje en tot snel

  • 01 September 2009 - 14:56

    Hanni:

    vervelend die zere handen,snel naar de dokter en hopen dat hij er wat aan kan doen.Klinkt allemaal weer goed wat jullie doen en gedaan hebben,tot over vijf dagen dan maar weer.groetjes klaas en hanni

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Vs en Canada

Recente Reisverslagen:

01 September 2009

Over nachtvorstwaarschuwingen en stranddagen

30 Augustus 2009

Treinreis

28 Augustus 2009

Moose! (eland)

20 Augustus 2009

Bonjour

13 Augustus 2009

Plymouth en Provincetown
Shirley

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 57937

Voorgaande reizen:

13 Juli 2022 - 11 Augustus 2022

West-Amerika

29 Juli 2018 - 21 Augustus 2018

Maleisië

07 Juli 2017 - 04 Augustus 2017

West Canada

23 April 2015 - 19 Mei 2015

Californie en Arizona

08 Juni 2013 - 30 Juni 2013

Noordwest Amerika

25 September 2012 - 25 Oktober 2012

Rocky Mountains

07 Augustus 2009 - 06 September 2009

Vs en Canada

10 Maart 2008 - 14 April 2008

Australie

02 Augustus 2007 - 28 Augustus 2007

VS 2007

Landen bezocht: