Plymouth en Provincetown - Reisverslag uit Hyannis, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu Plymouth en Provincetown - Reisverslag uit Hyannis, Verenigde Staten van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

Plymouth en Provincetown

Door: Frank en Shirley

Blijf op de hoogte en volg Shirley

13 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Hyannis

Hallo allemaal,

Even een kort berichtje.... de zon schijnt vandaag dus we gaan zo snel mogelijk naar het strand. Ik heb geprobeerd wat foto's te plaatsen.

Alleen de walvisfotos zijn tot nu toe gelukt. Haha toch iets he!

Gisteren was het onwijs slecht weer, fris/ koud en regen. Dus zoals gezegd plan B ingeschakeld. Adidas schoenen waren te klein (boehhh), dus heb ik maar een paar witte slippers gekocht.
Vervolgens naar Plymouth gereden, daar was het nog best druk ondanks de zeikregen. Wat is er dan zo bijzonder aan Plymouth? Nou beste mensen, hier zijn de eerste blanke amerikanen aan land gekomen. Hier hebben zij zich voor het eerst gevestigd. Leuk haventje met een replica van de boot. Monumenten van Pelgrimvaders, indianen enz. We hebben het toch naar ons zin gehad. Was leuk, paraplutje erbij. Vervolgens naar Provincetown gereden. Daar was het ook nat, maar dat mocht de pret niet drukken. Er waren nog genoeg mensen op straat. Ik ben niet met een leuke dame thuisgekomen. Er waren wel opvallend veel homo's en lesbo's. Leuk plaatstje, hebben er gegeten en toen de terugreis aanvaart.

Ja de terugreis....we zaten zonder benzine, tenslotte blijven we Frank en Shirley!
We dachten nog genoeg te hebben. Vervolgens gaf onze luxe auto aan dat we nog 50 miles konden rijden...maar die liepen wel heel snel terug. Afslag 8 kan je tanken (inmiddels 2 miles nog te rijden), joeppi afslag 8...rijden...rijden...jaaaa benzinepomp...DICHT!!
Toen zijn we via binnendoor wegentjes richting ons plaatsje gereden (bewoonde wereld). Piep nog nul miles te rijden, piep. We dachten..we rijden zo lang het kan dat scheelt lopen.
Gelukkig had de auto een beetje gelogen en heben we nog een pomp gehaald. We hebben besloten om voortaan toch maar iets eerder te gaan tanken ;)

Pfff terwijl ik zit te typen zit ik naar een of andere preek te luisteren. De zus van kennedy is dood. Gauw wegwezen hier en naar het strand.

Ik weet niet of wij binnenkort weer een berichtje kunnen plaatsen. We gaan naar Boston en dan door naar de Adirondacs (natuurpark). Zou iemand Shirley de uitslag van Feyenoord kunnen sms en? Frank krijgt van zijn vader de uitslag van sparta.

groetjes Shirley

• 14 Augustus 2009 - 15:48

Bonnie:

Echt gaaf die foto's zeg! Goed gelukt ook!

Zonde van de regen, maar ach...joe kent hef it al.

En ha ha ha zonder benzine, wat een stel zijn jullie ook he! Ik vond het al zo'n topstart dat jullie het vliegtuig gehaald hadden :P

Ga door met deze frequentie, het is leuk om te lezen. Enne...Boston heeft een prutser baseball-team ;)

groeten Bonnie

• 14 Augustus 2009 - 16:44

Hanni:

mooie foto's ik sms de uitslag voor shirley naar frank.Ik weet niet of shirley haar telefoon bij zich heeft

• 14 Augustus 2009 - 18:04

Simone En Wilco:

Free Willy staat er goed op!!! We zijn nu al benieuwd naar al die andere (honderden?) foto's.
    haha.. dat tank verhaal...ik weet niet, maar om de een of andere reden komt het me bekend voor....
    Leuk hoor, al die berichtjes ineens. Veel plezier in Boston en Adirondacs.
    Ik lees dat je al een sms-je krijgt met de uitslag van Feijenoord, dus ik zal het niet gaan sturen.. tenminste het hangt van de uitslag af... of het een leuk is om het 10x door te krijgen.
    veel plezier verder!

• 14 Augustus 2009 - 20:50

Familie Visser:

Wallie staat er goed op! Even een hvos update (ja wij gaan dinsdag wel beginnen met rennen..): de sponsorkleding is GAAF en wordt morgen definitief besteld. Groetjes van ons en een knuffel van Sem

• 16 Augustus 2009 - 08:08

Gerard En Ludi:

Hallo Frank en Shirley,

Ik had de uitslag van
    Vitesse Heracles 0-0 gesmst. Is waarschijnlijk niet aangekomen. Sparta-W2
    is 2-1. Ook Gsmst maar voor alle zekerheid.
    Groeten

Ludi en Gerard

• 16 Augustus 2009 - 20:11

Klaudia:

Hi Shirley en Frank,

Zo. Ondanks het slechte weer en de ongevalletjes (bijna geen benzine) zijn jullie heerlijk aan het genieten van jullie avontuur. LEUK!

Have lots of fun...

Klaudia

PS Shirley, Cor & ik hebben ons weekendje op de hei geboekt...wij zin jullie in lake placid...;)

• 17 Augustus 2009 - 06:36

Henk:

Shir we staan bovenaan. Wel met het meest verschrikelijke voetbal ooit. PSV-Ajax 4-3 was een spectakel. Puntje van mijn stoel-tv.

Leuk jullie verhalen te lezen. Doe Obama de groeten als je hem tegen komt in de file en nog veel plezier.

• 19 Augustus 2009 - 17:35

Bonnie:

Haaaai

waarbenjij.nu?

groeten Bonnie

hihi dat grapje wil ik al twee weken typen :)