Joeppii we gaan weer.... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu Joeppii we gaan weer.... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

Joeppii we gaan weer....

Door: Frank en Shirley

Blijf op de hoogte en volg Shirley

04 Augustus 2009 | Nederland, Rotterdam

Hallo allemaal,

Het is weer zover, Frankie en Shirleke gaan op reis! Joeppiii, dat vinden wij erg leuk.

Als we in de gelegenheid zijn zullen we weer berichtjes op deze site plaatsen. Op foto's moeten jullie maar niet rekenen, dat ging de vorige keer ook niet soepel in de VS.

Ik zal de route vertellen:
New York - Cape cod - Boston - Lake placid - Montreal - tousand Islands -Kingston - Toronto - Niagara falls - binnenland Canada - treinreis in canyon Canada - langs het Michagan meer richting Chicago.

Tot later!

groetjes Frank en Shirley

• 04 Augustus 2009 - 21:02

Aimy:

Hoi tante Shirley,
    Wat leuk voor jou dat je op reis gaat, wat jammer voor mij dat ik je zo lang moet missen.
    Groeten Aimy

• 05 Augustus 2009 - 10:20

Annelies:

Leuk!!! Heeeel veel plezier!!!
    Liefs, Annelies

• 05 Augustus 2009 - 13:12

Jesse & Anja:

Zo de site staat bij de favorieten opgeslagen. Kan Jesse mee kijken naar de foto's van zijn grote sterke Oom en zijn lieve sport vriendinnentje Shirley. De reis verhaaltjes zou ik wel voor lezen aan hem. Een hele fijne vakantie toe gewenst van Jesse en mij. En een dikke kus van Jesse en een knuffel van het mannentje voor julie.

• 05 Augustus 2009 - 13:18

Joyce:

Geen foto's??? In Cuba heb ik 973894 uur achter een commodore 64 doorgebracht die door een fietsende Cubaan van stroom werd voorzien, omdat jij zo graag foto's wilde! Nou vooruit... Ook zonder foto's zal ik jullie volgen! :D

• 05 Augustus 2009 - 13:29

Henk:

eeeuh ik wil geen foto's! Ik wil filmpjes.
    You Tube doet wonderen.

• 06 Augustus 2009 - 07:32

Simone:

Deze site staat weer bij mijn favorieten!
    Geen foto's?! Als jullie ze maar wel hebben na de vakantie.. oftewel... doe je een beetje voorzichtig met het sd-kaartje in NY?!
    Fijne vakantie wensen doe ik wel als ik jullie morgen naar Schiphol breng.
    groeten, Simone

• 07 Augustus 2009 - 18:00

Bonnie:

Ik heb uitgerekend dat jullie nu ongeveer geland zijn in New York. DUURT met dat berichtje. Whahahaha

• 09 Augustus 2009 - 13:02

Bonnie:

Dat duurt voordat er nieuws is. Dan maar een nieuwtje van onze kant...Marielle is bevallen van haar dochterje Marly. Weet verder nog niks!

• 10 Augustus 2009 - 16:57

Sharon:

Hee Shirley en Frank,

Geniet van jullie vakantie! Shir, ik hoop dat je weer helemaal opgeknapt bent zodat je een heerlijke vakantie hebt!
    x
    Sharon en Thys

• 11 Augustus 2009 - 09:20

Klaas En Hanni:

Wij zijn weer terug van Menorca Erg leuk gehad. Zondag Uko-Klaas in een nieuwe item bij de voetbalkrant. Sms gehad over de kaartjes van Ray Davies?. Ik denk dat jullie het water van de Niagara al horen klotsen. Fijne dagen Klaas en Hanni

• 11 Augustus 2009 - 16:41

Klaas:

Zojuist lees ik in het AD dat Michael Jackson fans zich verdringen voor The Field Museum te Chicago. Dit om een 3000 jaar oud Egyptisch beeldje te zien die opvallende gelijkenis vertoont met het uiterlijk van M.J.Zelfs de heusbeschadiging lijkt te kloppen. Voor als het regent.