Paradijs - Reisverslag uit Perth, Australië van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu Paradijs - Reisverslag uit Perth, Australië van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

Paradijs

Door: Frank en Shirley

Blijf op de hoogte en volg Shirley

19 Maart 2008 | Australië, Perth

Hallo,

Hier een berichtje uit de middle of nowhere.
Je kan ook zeggen, hier een berichtje uithet paradijs!

We zijn in monkey Mia (het typen gaat echt vreselijk). Een mooi strand in een uithoek van West Australie. We kwamen gisteren Na vjf uur rijden aan, geweldig. Mooie baai met veel wilde dieren. Bij zonsondergang hebben we zeeschildpadden, roggen, pelikanen en dolfijnen gezien. De dofijnen hebben we nog heel de avond gezien. Vanmorgen kwamen de dolfijnen dihtbij de kust (staat monkey mia bekend om), ze krijgen een paar visjes. We hebben echt heel lang twee meter vn ze af gestaan. Misschien blijven we nog wel een dagje langer.

aangezien ik echt niet goed an typen wordt het berichtje niet al te lang.

Met de camper gaat alles goed. We zj al stiekem op gravelroad geweest om in kalbari national park naar kloven te kijken. Dit was ook heel mooi. Volgens Frank het mooiste wat hij ooit gezien heeft.

De eerste dag mt de camper zijn we, via een tussenstop bij Koalas, bij de pinnacles uitgekomen. Was ook mooi. Klaksteen pilaren in okergeel zand.

Het weer is goed (beterdan deze computer zullen we maar zeggen), lekkerzonnetje. S avonds was het soms wat frisser, veel wind. Maar goed , we hebben wel lekker buiten gezeten.
Behalve hier n paradijs hier is het ook s' avnds warm.

De voetbaluitslagen hebben we al gehoord, geemengde gevoelens. Ik ga zo kijken hoe het met handbal is afgelopen.

Groetjes aan iedereen,

Frank en Shirley

• 19 Maart 2008 - 08:02

Annelies:

Hey klinkt mooi bij jullie!
    Bij mij heeft het net gesneeuwd, haha.
    Owja en Dennis was wel echt goed als mol ;)!
    Geniet ervan!
    Liefs, Annelies

• 19 Maart 2008 - 10:10

Klaas:

In Europa-cup achtige sfeer naar Feijenoord-NAC 2-0 geweest. Zingend het stadion uit. Zondag zonder Feijenoord pet naar het kasteel.

• 19 Maart 2008 - 14:07

Bonnie:

Klinkt kick zeg ,die dolfijnen in die baai. Jaloerssssssssssss :)

Kijk je uit met die camper in het gravel.Dalijk zit je vast :) Haahah zou ik wel weer wat voor jullie vinden !

Verder niet veel te melden hier! O ja toch...Bruce & James zijn vandaag jarig, HIERPERDEPIEP hoeraa!

Snel weer berichtjes achterlaten hoor!

groeten Bonnie

• 19 Maart 2008 - 15:25

Gerard:

Zal wel mooie foto.s opleveren.
    Hier alles ok. Echt paasweer.

Groeten
    Ludi, Anja, Jessen en Gerard

• 19 Maart 2008 - 16:42

Bub:

Dolfijnen! Wat gaaf. :-)
    Ik heb stiekem ff Monkey Mia gegoogled en het ziet er echt waanzinnig uit zeg.
    Net een sprookje! ;-)

Genieten he?

• 20 Maart 2008 - 12:00

Maurice:

Goed dat jullie het naar je zin hebben! De berichten klinken goed. Geniet er maar van, voor je het weet is het voorbij... En Shirley, als je zondag rond middernacht badend in het zweet wakker wordt, is dat Darryl Roberts die zojuist de winnende erin geschopt heeft ;-)

• 20 Maart 2008 - 12:12

Gekke Gerrit:

Hebben ze in Monkey Mia ook apen met dode konten? Hoe dan ook. Ben jaloers op jullie mooie trip. Vanuit een grauw Rotterdam een groet. (Ook namens Adri van Tiggelen)

• 20 Maart 2008 - 14:18

Puitema:

Beter dat jullie het goed hebben daar! Hopelijk is het op het kasteel zondag ook voor even een paradijs! ;-)
    Veel plezier nog en geniet ervan!
    Gr. Marco

ps. Frank, NN drie punten los van de nr.2!

• 20 Maart 2008 - 17:13

Joyce En Patje:

We twijfelen of we jullie berichtjes wel moeten blijven lezen. Het is hier de komende vijf dagen regen, hagel en natte sneeuw (!) bij een temperatuur van zo'n 6 graden...

Handbal was een drama! Een Haagse scheids dus met 1 doelpunt verschil verloren natuurlijk. Nog een kleine kans dat we erin blijven als Saturnus de promotiewedstrijd wint. Duimen dus maar..

Groetjes daar!

• 20 Maart 2008 - 17:14

Joyce En Patje:

Groetjes daar!

• 21 Maart 2008 - 11:57

Henk:

Kunnen wij hier aub 10 graden van jullie krijgen. Dat kunnen jullie wel missen en dan stopt het hier met sneeuwen en hagelen

• 22 Maart 2008 - 22:15

Bas:

Hooooooooi

Dat klinkt alsof ik daar ook wel even zou kunnen verblijven !!

Erg gaaf, ik ben erg benieuwd naar jullie foto's. benieuwd naar wat jullie inmiddels allemaal alweer hebben meegemaakt ook.

Veullll plezier nog !!

cheers

Bas

• 23 Maart 2008 - 20:38

Paula:

Hallo vakantiegangers!
    Wil je weten dat ik gewoon een beetje jaloers ben!:-) haha. Maar wat een mooie reis maken jullie toch weer! Geniet met volle teugen hoor. Maak maar veel foto's dan kunnen we straks een beetje meegenieten.
    Groetjes

• 24 Maart 2008 - 07:48

MICHEL:

Puur voor Frank--> 3-2 GEWONNEN!!!! ik hoorde via via dat je miss. via Radio Rijnmond ging luisteren.is dat nog gelukt?
    Fantastische sfeer, alles zat erin.Maar goed over 12 jaar ben je er mis wel weer bij.

Voor Shirley-->Slimme actie om voor de Derby op vakantie te gaan..

Viel SpaB nog Down Under

• 24 Maart 2008 - 17:46

Piet Tak:

Paradijs ? Als we een paar dolfijnen in de Wijnhaven loslaten, Komt dat overeen en hebben we dan ook pardijs of moet er meer gebeuren.

Veel plezier en tot het volgende bericht.

groet piet

• 24 Maart 2008 - 19:38

Rem En Sjaan:

Hee ben me net aan het uitgraven na de zoveelste sneeuwstorm.
    Zon? Niet gezien hier, jullie zitten aan de goeie kant.
    Zo Frank Sparta moet je goed doen, laat het nog even zo blijven!
    Blijf jullie volgen vanaf nu en we zien jullie 4tjes in mei bij Wilco en Simone!!

Groetjes .....