Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Shirley Ruijter - WaarBenJij.nu

Perth

Door: Frank en Shirley

Blijf op de hoogte en volg Shirley

12 Maart 2008 | Australië, Perth

Hallo,

Jaja, gratis internet in het hotel en ja we blihven Nederlanders natuurlijk.....

Onze eerste volle dag zit erop. Pfff wel een beetje moe hoor. Vanmorgen om 9 uur de wekker gezet om in het ritme te komen, maar dat was een zware dobber. Maar met de jetleg komt het wel goed.

Vanmorgen aan de Swan river een lekkere tosti en gebakken eieren op. Daarna zijn we de stad in gegaan. Ja wat zal ik zeggen, wel grappig, niet spectaculair. Het is geen Sydney ofzo. S' middags zijn we naar een groot park gegaan. Wat op een heuevel ligt, we hadden dus een heel mooi uitzicht op de stad.
King Cross park was mooi en groot. Nog even lekker een dutje in gedaan.

Lopen we in dat park roept er ineens een meisje Shirley Shirley....Huh wij elkaar aankijken, hebben we dit goed verstaan. Wat blijkt nou, was het Shirley, het nichtje van Alischa en Melissa. Grappig hoor en toevallig.

Na het park zijn we lekker gaan eten. We hebben er maar gelijk een avondvullend programma van gemaakt.

Morgen gaan we de camper ophalen. Dan rijden we naar fremantle. Vanuit daar pakken we de boot naar Rottnest Island, met tropische stranden en mooie baaitjes...hopen dat we niet verbranden.

Vanaf nu gaan we toeren, dus wanneer de volgende gelegenheid voor een berichtje is, weten we niet.
Foto's kunnen we er nog niet opzetten, maar reken maar dat ze wel genomen is.

groetjes Shirley, Frank, Wilco en Simone.

• 12 Maart 2008 - 22:51

Bonnie&Bas:

Ja ja ALWEER bericht gewoon.Wel leuk dat ff de site controleren gewoon beloond wordt met een leuk stukje.

Keep the words coming!

see ya

Bonnie & Bas

• 13 Maart 2008 - 08:35

Thys:

Gaan met die campervan!
    In fremantle kan je ook nog een oude gevangenis bezoeken en ondergrondsgaan enzo, maar Rottnest is veel BETER.

Denk aan jullie vitamine B he!

Thys

• 13 Maart 2008 - 15:48

Hanni:

weer fijn om en berichtje te krijgen Feyenoord heeft met 1-0 gewonnen van AZ Ze waren goed Ik kijk weer uit naar het volgende bericht groetjes van Hanni

• 14 Maart 2008 - 11:50

Bub:

Het klinkt allemaal weer zeer jaloersmakend. haha.

Goed smeren he? ;-)

• 14 Maart 2008 - 11:50

Bub:

Het klinkt allemaal weer zeer jaloersmakend. haha.

Goed smeren he? ;-)

• 14 Maart 2008 - 23:17

Karin En Wilco:

het luitjes,
    veel camper plezier en niet ver geten goed te smeren je verbrandt voordat je er erg in heb, hi hi hi
    groetjes.

• 16 Maart 2008 - 10:48

Klaas:

Feijenoord-VVV 4-1. Met de katten gaat het heel goed.

• 16 Maart 2008 - 11:22

Henk:

Frank jouw aanwezigheid in West Australie is niet voor niets. Ze hebben gelijk een Duits wrak gevonden voor de kust van West Australie. Ik ga er dan ook vanuit dat jij de gouden tip heb gegeven.

• 16 Maart 2008 - 13:00

Annelies:

Hey!!
    Ik maar wachten op de eerste reactie... er kwam niks dus ik denk nou ik ga zelf maar eens kijken, was ik vergeten om me aan te melden!!
    Maar het klinkt echt super allemaal!
    Kus Annelies

• 16 Maart 2008 - 15:49

Gerard:

Bericht voor Frank.
    Sparta verliest van NEC met 4-2
    10 minuten voor het einde was het nog
    1-2. Pech. Concurrentie verliest ook.
    kop op.

Gerard

• 16 Maart 2008 - 16:03

Henk:

Breaking news. Ik heb net geloot voor de UEFA Cup en jullie raden het al. Jullie moeten tegen elkaar.

• 17 Maart 2008 - 17:32

Bonnie:

DUURT !!!!! Al 5 dagen niks gelezen !!!

Het wordt wel weer tijd voor een berichtje hoor :)

groeten Jezus

• 18 Maart 2008 - 09:24

Michel:

Sparta heeft slechts met 8-1 gewonnen van feyenoord (eigen doelpunt Schenkel).
    Of ben ik nu al te vroeg met reageren?

Wuppertal is 6e geworden op het indoor boem tranga lauwe sparta soccer tournement.
    1 keer gewonnen (1-0)1 keer gelijk (0-0) 1 keer verloren (1-3).
    Daarna finalewedstrijd om de 5e en 6e plaats.
    weer 0-0 daarna door pingels eruit (Von S.,thyza en Gerda scoorde, Freakos a la Zoo en Pferd miste).
    Zie verslag op www.fstweb.nl

Viel SpaB down under en vecht elkaar niet de campert uit!!

Laters mast knitsel over.

Michel

• 18 Maart 2008 - 13:44

Henk:

Zijn jullie door de haaien opgegeten?

• 18 Maart 2008 - 21:00

Jordy:

Ben benieuwd wat jullie allemaal aan de west-kust gaan meemaken.
    Zal de site vanuit Australie ook in de gaten proberen te houden. En anders doen we wel even een 'nationaal' belletje. ;)
    Geniet van alles.

Groeten,